Hvem er hvem?

emiliani

Forelsket i forumet
Jeg er faktisk så usikker på hvem folk er jeg... Hvis noen har bytta nick, så kan jeg nesten ikke huske hvem de er...
Noen som har en god ide på hvordan vi kan løse det? Eller er det bare meg, som ALLTID er så dårlig med navn og sånt?

Jeg har jo også bytta nick en gang.. men har alltid vært med oppigjennom med litt pauser....

Hehe.. ja, de 2 du nevner klarer jeg ikke å sette "bilde" på;P Og "smurfemamma"... hmmmm....
Vet ikke helt om jeg har ork til å prøve å finne ut hvem lille luringen er... (med mindre hun sender meg PM eller noe;P) Men hvis jeg har truffet henne, skulle det ikke være så vanskelig da;P

Jeg er meg[:D] Fortsatt smurfen[:D] og det blir det til jeg er ferdig på BV gitt[:)]

alltid vært toffen jeg [:)]

og jeg er fortsatt meg [:)]

Jaaa;) Dere er dere;) Og det er så greit, til og med deg "tre jente gull" selv om du har byttet nick;)
fordi dere er så flinke å har BILDE!!!! ;)
Et bilde gør faktisk mye;) Så kanksje jeg skal skal ordne ett bilde igjen når jeg vet hvor mye det hjelper;)

Jeg er fortsatt meg;-)

ORIGINAL: Wea

Jeg er fortsatt meg;-)

Og jeg kan se for meg både deg og barna;) Så du er i "kjenner igjen-gruppen;)

ORIGINAL: citadel

Ja jeg blir litt forvirra. Jeg er i alle fall den jeg alltid ha vært, i alle fall hva angår nick[8D]

Jeg vet ikke helt hvem berlinerbolle er, men har funnet ut hvem Lille Luringen er for hun har jeg møtt og det har du også[;)]

hehe... trengte visst ikke å tenke så mye alikevel;) vet hvem Lille Luringen er jeg også;) Maskineriet må bare koble inn på BV-sporet siden det ikke er blitt brukt så mye i det siste;P

Og jeg er fortsatt meg[;)]selv om jeg ikke har bilde lenger[8D]

ORIGINAL: emiliani

Ja jeg blir litt forvirra. Jeg er i alle fall den jeg alltid ha vært, i alle fall hva angår nick[8D]

Jeg vet ikke helt hvem berlinerbolle er, men har funnet ut hvem Lille Luringen er for hun har jeg møtt og det har du også[;)]

hehe... trengte visst ikke å tenke så mye alikevel;) vet hvem Lille Luringen er jeg også;) Maskineriet må bare koble inn på BV-sporet siden det ikke er blitt brukt så mye i det siste;P

unskyyyld[:D] har misset litt og si til noen hvem jeg er[:D]  men nå vet du da[:D]

ORIGINAL: Lille Luringen

unskyyyld[:D] har misset litt og si til noen hvem jeg er[:D]  men nå vet du da[:D]

hehehe;) jA, JEG HÅÅÅPER OG tror at du er den jeg tenker på;) Jeg hadde nok også sendt PM hvis det var jeg ble FOR nysgjerrig;)

Jeg er bare meg jeg.
Og er fryktelig dårlig på å forstå hvem andre er når de ikke har likt nick...må ha det inn med t-skje [8D] så lille luring var snill og hjalp meg for en stund siden [:D]

Eg e meg ;) fremdeles ;) Kjem ikkje te å skifte nick heller da blir eg bærre forvirra sjøl og ;) enda meir enn før ;)

ORIGINAL: Berlinerbolle

ORIGINAL: Berlinerbolle

JA nei..... denne sier ikke meg noe heller... ;P

Den var ikke ment som et hint..
Jeg tror vi er venner på facebook(",) Hvis du har to jenter som du går hjemme med:)
Er venn med Ellen, Dragemamma også. Har hilst på begge de to i Tønsberg[:D]
Jeg har en sniker i familien, derfor undercover, så all info gis på PM[8D]

emilieani har ikke to jenter vel?? Har vel bare en og bor i utomlandet[:D] eller har jeg feil? jeg trur du blanner henne med raemek eller hva hun heter[:D]

Back
Topp