Hvem er her?

Annemarulfsen

Spent førstegangsmamma :)
Jeg har ikke akkurat vært aktiv her selv, men merker nå at tiden for forum kommer tilbake :) Det er jo helt genialt å kunne dele erfaringer, det dukker jo stadig opp ting man undres over selvom vi ikke har spedbarn lenger. Så, hvem er her fortsatt?
 
Jeg er her i perioder. :)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
 
Jeg er innom daglig. Var en periode der det var mange baller i lufta, og mangel på tid, men nå har jeg ferie, så sitter litt på kveldene :) Er mange som har gitt seg her inne da, men jeg en del på generelt :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Prøver å være innom daglig :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Stort sett innom og titter daglig.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Innom et par ganger i uken... Blir ikke kjempeaktiv selv når det er så lite aktivitet.


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Eg er desverre sjelden innom for tiden.. er så mykje så skjer no tidlig sommer så eg har rettogslett ikkje hatt tid. Tenker det roer seg no når det straks er ferie og læretiden er over:D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg er her..egentlig daglig, men akkurat nå er jeg på ferie så da blir det kjapt at jeg er litt mindre aktiv ;)
 
Prøver å innom daglig,selvom jeg ikke er den mest aktive dessverre :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
 
Jeg er her :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Har vært borte en del, men stikker innom en gang i blant. Som nå :)
 
Jeg er innom i perioder jeg også hverdagen går så utrolig fort!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg titter fremdeles innom her, men er ikke så aktiv.
Hører jo til april13 men siden termin var helt i slutten av mnd har jeg snoket/skrevet litt her og innimellom... Nå har jeg kontakt med aprilgjengen på det forbudte sted så titter innom begge forumene her når jeg er innom :)


Fra appen
 
Back
Topp