Hvem er her nå?

OceanGirl2

Andre møte med forumet
Må bare spørre :)

Hvor mange av de nye og gamle brukerne er her ennå :)
Og er alle på gruppa vår på face?

Ha en flotters dag allesammen.

Jeg er her :)
Innom og titter på face, men skriver lite.

Jeg er her. Er på fjesboka også, men svikter aldri septembergjengen her

jeg er her
Er innom facebook av og til,men blir for rotete for min del. Liker meg best her. Også er det noen her som ikke har facebook.

Jeg er innom både her og på face, men ikke veldig mye verken her eller der..

Jeg er her... er på face og, men liker ikke, for mye rot... syns alle kan komme tilbake hit og bare slette face-gruppa

innom av og til!

Legokloss skrev:
Jeg er her... er på face og, men liker ikke, for mye rot... syns alle kan komme tilbake hit og bare slette face-gruppa

Helt enig

jeg er litt her og der. men ikke veldig aktiv noen plass...og blir mye borte fra internett tid i sommer... så blir sikkert ikke økt aktivitet akkurat...

Men trives og koser meg lell!!!

m 08 skrev:
innom av og til!

Er her jeg også:) Aldri vært den mest aktive, men skriver litt både her og på FB gruppa! Men syns også flere kan komme tilbake hit:)!!!

Jeg er her, jeg!

Men etter at BV ble ny, har jeg plagdes med å ikke få postet innlegg/svar, enten har det bare stått og jobbet for å få opp svar-siden, eller så har det stoppet opp når jeg har trykket "post", så har blitt til at jeg bare sniker rundt. Også er det jo såååå rolig her da :P Sikkert fordi det begynner å bli sommer også :)

Jeg er her! Har vært med fra begynnelsen, men aldri vært så veldig aktiv. Hender jeg slenger inn et innlegg eller et svar!

Søkte om tilgang til FB-siden for lenge siden, men ingenting har skjedd ennå... emoticon

Jeg er her! :) Men blir ikke til at jeg skriver så mye, da jeg leser en god del på telefonen min + at jeg driver å planlegger bryllup og det tar en del tid! Er på facebookgruppa også, men jeg liker å være litt mer anonym når det er så mange som er medlem der...

Jeg er her, og håper flere kryper tilbake igjen. Men det blir lite tid til nett nå som jeg er i jobb igjen.

Jeg er her :)

Er her en gang iblant :)

Back
Topp