Hvem er her hver dag/ofte nå for tida?

Lykkepjuska

Elsker forumet
Bruker ikke terminforumet så mye lenger, så lurer på hvem som er er ofte nå? Og mens jeg først lager et innlegg, hvordan står det till? Er alt klart for babyen som kommer om 7-11 uker??? :-D Eller kanskje før også!
 
Står bra til her :-) Gleder meg veldig masse til lillegutten kjeme, syns tida går kjempe seint. 

Alt e klart til han kjem, senga e montert og kleda e vaska!! 

Korleis går da med deg?? Har du alt klart?? :-)
 
. Kvalm og bekkenløsning, men alt er jo bra for det :-). Men nå gleder jeg meg veldig til lillebror kommer. Er en hel del jeg må få i orden først . Blir vel orden på saker og ting snart :-D
 
Hei hei =) Prøve å var innom å sjå i ny og ned :) å håpe eg blir litt meir aktiv og itte kvart! ganske så fersk her inne på desember:)

Alt står bra t med oss, glede oss masse til litlesøster komme =)
 
Hei hei =) Prøve å var innom å sjå i ny og ned :) å håpe eg blir litt meir aktiv og itte kvart! ganske så fersk her inne på desember:)

Alt står bra t med oss, glede oss masse til litlesøster komme =)
 
Jeg bare går og gleder meg om dagen! :-) har fortsatt veldig like plager, og om jeg f.eks har litt vansker med pusten en dag, er det ikke sikkert neste dag er sånn.. Merker energien kommer og går litt, men føler det absolutt ikke som noe problem! Her i huset har vugge, stellekommode, bilstol, badebalje, kluter, håndklær og noe klær kommet på plass! Venter på emmaljungaen vi har bestilt, da. Også skal svigers kjøpe sprinkelseng... Da kan lille gutt snart bare komme!! :-)) GLEDER MEG!!!!
 
Er her inne i ny og ne, er ikke så veldig mye aktivitet her merker jeg i forhold til noen av de andre forumene. Pusten irriterer meg også, er ikke hver dag, men veldig slitsomt når det står på. Alt klart her også - mangler bare.. bleiebøtten :) Termin den 24.12 her også :D
 


Mammamosen skrev:
Er her inne i ny og ne, er ikke så veldig mye aktivitet her merker jeg i forhold til noen av de andre forumene. Pusten irriterer meg også, er ikke hver dag, men veldig slitsomt når det står på. Alt klart her også - mangler bare.. bleiebøtten :) Termin den 24.12 her også :D



Tja... Tenker litt på bleiebøtte jeg òg, men har tenkt til å stelle på badet.. Der er det varmekabler i gulvet. Ser for meg at det ikke blir en god lukt der tiltross for bøtta... Hm?
 
Tja, det har jeg i grunn ikke tenkt på (selv om stelling ikke kommer til å foregå på badet her uansett, er ikke plass) Tror jeg henter en gratis bleiebøtte på Barnas hus, de reklamerer jo for poser som visstnok skal holde på lukten - men det funker vel kanskje ikke med varmekabler i beregningen?  :/ Kanskje ha bøtten et annet sted..? 
 
me har og varmekablar på badegovet,, men hadde bleiebøtta og kan ikkje huska at det blei nåke lukt alikevell... viss eg huske rett :p
 
Er også innom her en del:) venter og venter på babyen vår, har termin 26. desember:) det meste er på plass. Er sykemeldt pga bekkenplager, så tiden går litt sakte til tider. men nå er det uansett bare 6 uker til svangerskapspermisjon:) yhea, gleder meg til baby.
 
Er innom stort sett hver dag, men har vært lite aktiv egentlig. Her er nesten alt på plass, bare samboeren som mangler (!), håper å få han hjem fra nordsjøfisket om ikke så lenge (han får vel sjokk når han ser hvordan magen har forandret seg)... Ellers venter jeg på Emmaljungaen som er bestillt: http://www.pramcentreonline.co.uk/shop/product.php?product_id=20295
Alle klær er vasket, seng og stellebord fra Stokke er montert, gleder meg til desember! Veldig mye aktivitet i magen for tiden, kjenner at han begynner å bli sterk, på grensen til vondt noen ganger. Har ikke så mange svangerskapsplager lenger, var egentlig kvalmen de første 5 mnd som var verst. Nå plager pusten meg mest. Og forresten så irriterer det meg veldig når folk kommer bort til meg og vil vite termindato(som er 27 des) for så å si enten "det var da veldig dårlig planlagt" eller " stakkars unge"... blir rett og slett irritert... flere som opplever dette, og hva svarer dere ?? Jeg har begynt å svare at jeg ikke slutter å ha sex selv om det er ni mnd til jul! hehe....emoticon
 
Gleder meg heeeelt villt! Bare håper at ikke all gledinga kom for tidlig, sånn at tida går saktere! Håper mine siste 8 uker flyyyyr av gårde!
 
Er her hver dag men det er nesten ingen her føler jeg og lite tråder som blir postet. Uvant for på den andre termingr. er det masse liv.

Nå er det ikke lenge til! Alt er på plass men går og gruer meg til fødselen for det.
 
Back
Topp