Hvem er gravide og når har dere termin?

Monsim

Forelsket i forumet
Jeg er er en av mange, sånn jeg har forstått som er gravid på ny? Jeg er 22+2 på vei og venter en gutt med termin 13. november. Er litt nysjerrig på hvem andre som er gravide og når dere har termin. Jeg er veldig spent på hvordan det blir å få to tette, men vi gleder oss selv om vi vet det kan bli stritt?
 
Jeg er gravid i 17.uke! Mens-termin 26.desember! Har ordinær ul 4.aug, spent å se om termin er riktig, og seff spent på kjønnet :-)
 
Jeg er gravid i 17.uke! Mens-termin 26.desember! Har ordinær ul 4.aug, spent å se om termin er riktig, og seff spent på kjønnet :-)
 
Jeg bærer også på en ny spire.. er bare kommet til uke 9, men syntes tiden har gått ganske fort til nå. Skal på tidlig ul i begynnelsen av aug, for å få en sikker termin.. håååper den lille har det bra og at hjertet slår.. <3 fantastisk å være gravid igjen. Mye sterkere symptomer denne gangen, men det tar man gladelig for denne gaven :)
Håper dere andre er i god, god form!!!
 
Jeg er å gravid. Termin er dne 31 August. Så er snart, men kan hende det blir ks da han ligger i sete og nekter snu seg. Og jeg kan ikke føde i sete pga ks fra før.
 
Æ e gravid igjæn å har termin 3. november. 31 uker i mårra! :)
 
Jeg er gravid igjen. Er bare 4 uker på vei.. men gleder oss masse over nyheten. Terminen blir i mai 2012 :)

Vi venter i spenning!!
 
Jeg er gravid igjen. Er bare 4 uker på vei.. men gleder oss masse over nyheten. Terminen blir i mai 2012 :)

Vi venter i spenning!!
 


Smila79 skrev:
Jeg er gravid igjen. Er bare 4 uker på vei.. men gleder oss masse over nyheten. Terminen blir i mai 2012 :)

Vi venter i spenning!!



Grattis med spira
 
jeg er gravid igjen 12 uker. termin 20 mars så då blir det to år mellom barna
 
Jeg er oxo gravid igjen, med en termin jeg har regnet ut helt på egenhånd, :p så da er foreløpig termin 11 mai 2012... Så er vel bare 6 uker på vei, men gjett om vi gleder oss allerede!!!! :)
 
Jeg er også gravid igjen, har termin 1 Mars så begynner å nærme seg. Blir ca 2 år i mellom de to guttene mine, akkurat passe ;)
 
Back
Topp