Hvem er du?

Favoritt film: dirty dancing

Favoritt bok: sorgenfri (jo nesbø)

Favoritt musikk: rock

Favoritt årstid: sommer :D

Værste årstid: Varm vinter

Favoritt fag på skolen: historie

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? sykepleier

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? leonardo da vinci

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: bass

Fineste fargen i verden er: blå

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: dusjer :P

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? bare ligge der snakke med meg og holde rundt meg

Favoritt film: Dirty dancing

Favoritt bok: hm....leser litt...men tror ikke jeg har noen sånn kjempefavoritt......

Favoritt musikk: liker det meste, kommer ann på dagsformen. R&B er nok en favoritt

Favoritt årstid: Sommer

Værste årstid: hm.........vet ikke helt, liker alle årstider på hver sin måte, men ikke så glad i jan og feb så da får jeg si vinteren da

Favoritt fag på skolen (jeg nærmer meg 30 men husker fortsatt hvilket fag jeg likte!) Kunst og kultur

Hva skal jeg bli når jeg blir stor?  Nei, det lurer jeg også på....

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? oi, si det........ville ikke møtt Hitler men ville gjerne vært der for å skyte han

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: Hm.........i band ??? nei det vet jeg ikke men jeg har alltid ønsket å kunne spille piano [8D]

Fineste fargen i verden er: Grønn....

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: Er lykkelig [8D]

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? Hjelpe meg med ting som må gjøres og bare være der når han trengs....ja, også klø meg på ryggen [8D]

Favoritt film: Er så mange bra filmer, klarer ikke velge...

Favoritt bok: Er veldig glad i å lese, men har ikke en favorittbok

Favoritt musikk: Marilyn Manson

Favoritt årstid: sommer

Værste årstid: alle årstider har sin sjarm

Favoritt fag på skolen: hmm, lettere å svare på hva det verste faget mitt var, for det var matte!

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? Er sykepleier

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? Jesus hadde vært interresant å møte

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: Jeg ville ha sunget

Fineste fargen i verden er: Blå

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: Er sammen med familien min

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? være der for meg

Favoritt film: Shawshank Redemption

Favoritt bok: Halvbroren

Favoritt musikk: Altetende, uten om metal da...

Favoritt årstid: Våren

Værste årstid: Vinteren

Favoritt fag på skolen (jeg nærmer meg 30 men husker fortsatt hvilket fag jeg likte!) På barne/ungdomsskolen var det matte og på videregående var det markedsføring

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? Ja den som visste det...[8D] 

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? Det vet jeg faktisk ikke.. Marie Curie?

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: Trommer[:D]

Fineste fargen i verden er: Grønt

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: Får tid til å dulle meg meg selv (farge håret, ansiktsmaske, fikse negler osv)

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? Varte meg opp, han er en en helt når jeg går gravid; er det bra sånn? skal jeg hente en ekstra pute til deg? er du tørst? Trenger du hjelp til å få på sokkene/skoene?[:D]

ORIGINAL: Thomas toget

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Stigmata,guuud ja...Den hadde jeg glemt av,den er RÅ bra,tror jeg må se den igjen snart asså [8D]

Ja, den er FANTASTISK!!!  Tror kanskje jeg må se den igjen snart jeg også... det SÅ creepy når Patricia Arquette blir "gammel"... WÆÆÆÆÆÆÆ![:D][:D][:D]
Wæææ,ja..Men,fy fader hun spiller bra der altså.MEN,jeg elsker sånne filmer,hehe.Sånne som pusher det litt over the edge [8D]

Ja, hun spiller HELT utrolig!!!  Gabriel Byrne er også fantastisk i denne filmen!!   Ja, slike typer filmer er geniale... men denne er bare helt spesielt fantastisk[:D][:D] 
Ja,hehe.Første gangen jeg så den,så husker jeg at jeg skvatt noe helt SINNSYKT når hun begynte med de første tegnene,men så kom je på hva stigmata var,og det gjorde HELE filmen asså,skremte livskiten ut av meg [:D]

Ja, fytti flåta!!  Man veit at det kommer til å skje noe med henne, og bare venter og venter... også plutselig wham bam blodet spruter fra hender og bein... og det på toget... DET er creepy når hun går bort til han presten. BRRRRRRRRRRRR....  hehe. Nei nå MÅ jeg se filmen snart!!!
OoOh,ja,ja hehe...Også måte hun snakker på *grøss*
Ja,fader jeg må få gubben til å laste den ned tror jeg,hehe[8D]

Favoritt film:the game

Favoritt bok:alle harry potter bøkene[:D] også er jeg veldig glad i paulo choello sine bøker

Favoritt musikk:liker det meste men akkurat no går det en del i country

Favoritt årstid: sommer[:D]

Værste årstid: er ikke så glad i vinteren[:'(]

Favoritt fag på skolen (jeg nærmer meg 30 men husker fortsatt hvilket fag jeg likte!) samfunnsfag

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? er utdannet kokk, elsker å lage mat[:D] 

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? hmm...kansje elvis?

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: trommer

Fineste fargen i verden er: Lilla

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: kan sitte i sofaen og slappe av med en god bok

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er?å kile meg under beina, synes det er utrolig deilig[:D]

Favoritt film:
Bridget Jones Diary. En film jeg kan kose meg med hele tiden.

Favoritt bok:
Blir mer serie da, men Isfolket. [:)]

Favoritt musikk:
Er litt alt-likende når dey gjelder musikk.

Favoritt årstid:
Vår

Værste årstid:
Vinter

Favoritt fag på skolen (jeg nærmer meg 30 men husker fortsatt hvilket fag jeg likte!)
Kunst og historie (var på videregående da)

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? 
Jeg skal bli mamma for andre gang. [;)]

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt?
Casanova? [8D][8D][8D]

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet:
Gitar

Fineste fargen i verden er:
Grønn

Jeg føler meg mest avslappet når jeg:
Ligger i et badekar med musikk på og koser meg med et blad.

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er?
Å stryke meg på ryggen [:D]

Favoritt film:Oi, jeg liker best (svenske) komedier eller chickflicks, men akkurat nå kommer jeg ikke på noen.

Favoritt bok:Hellemyrsfolket av Amalie Skram eller Isfolket av Margit Sandemo. Det er bøker jeg leser om og om (og om) igjen [:D]

Favoritt musikk: Veldig glad i Black Sabbath, Ramones, Misfits, Rammstein (noen som skal på konserten i sommer?) og Cocksparrer, men også radiomusikk

Favoritt årstid: Våren [:D] Da blir jeg så glaaad.

Værste årstid: ´Hater´ jo ingen årstider da, men vinteren er av og til litt for lang. Spesielt i år.

Favoritt fag på skolen: Norsk og Engelsk

Hva skal jeg bli når jeg blir stor?  Begynner så smått til høsten, med å ta opp fag, så begynner jeg sosionom utdannelse høsten ´11.

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? Ehm, faktisk noe så ´kjedelig´ som noen i min egen slekt, bare langt bak.

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: tinnfløyte [:D]

Fineste fargen i verden er: Den jeg skriver med nå-ish [8D]

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: har vasket, ryddet, laget mat og lagt ungen [:D] Eller når alt det er gjort og hun og jeg har en lang dag på lekeplassen (og jeg har en takeway kaffe mocha), det er deeeilig det.

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? Være seg selv, for han er så fantastisk med meg, jeg trodde ikke menn kunne være sånn!

Favoritt film:

Favoritt bok: Lassjenta serien, Isfolket, alternative bøker ++

Favoritt musikk: Hører på det meste som blir spilt på radioen. Fireflies må være favoritten nå[:D]

Favoritt årstid: Våren og sommeren!

Værste årstid: Høsten

Favoritt fag på skolen: Husker jeg likte Heimkunnskap, forming og gym[:D]

Hva skal jeg bli når jeg blir stor?  Har fortsatt ingen anelse på hva jeg vil bli... tiden får vise[:)]

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? Aner ikke..

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: Har alltid hatt lyst til å lære å spille keyboard, så da må det bli det.

Fineste fargen i verden er: vanskelig å forklare, men ser den i hodet [;)]

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: Ligger på sofan/senga/badekaret med en god bok[:D]

Favoritt film: hmm...De filmene jeg ihvertfall husker best er min første kinodate som 11 åring- My girl. Og min multiaffære med Titanic som 17 åring, så den 5 ganger på kino. Og min kjærlighet til Stieg Larsson og menn som hater kvinner filmen.

Favoritt bok:Er ganske altlesende (er det egentlig et ord...)Camilla Lackberg,Stieg Larsson, Jo Nesbø, Dan Brown 

Favoritt musikk: Midnight choir

Favoritt årstid: ahh, fantastiske våren som snart er her (i Oslo ihvertfall...)Som innflyttet nordlending er våren lang,varm og herlig her i Oslo¤

Værste årstid: Vinter anno Januar...

Favoritt fag på skolen:Engelsk

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? Hmm, er vel ferdig med karrierevalg, men må si som en annen i tråden.Jeg er lærer men vil bli rik:-)

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? Michael Jackson (kanskje ikke helt historisk ennå,men...)og Elvis

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: Harpe, ser enkelt ut,men tviler på at det er det.Dessuten er det ingen som spiller harpe.Litt vanskelig å få med seg rundt..og tviler på at det er et band som vil ha med en harpespiller, men det ser gøy ut!

Fineste fargen i verden er: svart og grå

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: Kommer hjem fra jobb på fredag,huset er vasket, maten er på bordet og hele helga ligger foran meg- oh, LYKKE!

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er?småting som gjør hverdagen fantastisk,f.eks. blande saft akkurat slik jeg liker den (farget vann som han kaller det...)henter pleddet når han ser jeg begynner å bli trett.

Favoritt film: Ringenes Herre

Favoritt bok: Ringenes Herre

Favoritt musikk: Odd Norstoga, Erykah Badu, klassisk, gode gamle Motown slagere[:)]

Favoritt årstid: Den jeg ikke er i til enhver tid. Ser alltid utålmodig fremover.

Værste årstid: Den jeg er i til enhver tid. Vil videre...

Favoritt fag på skolen: Som lærer: kunst og håndverk, som elev: friminutt!

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? Rolig, reflektert og respektert

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? av alle kloke mennesker som har levd, velger jeg mormor.

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: vokal!

Fineste fargen i verden er: Blå

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: Ikke har planer

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? Å dra meg opp av sofaen og ut på tur

ORIGINAL: lykke29

Favoritt film: hmm...De filmene jeg ihvertfall husker best er min første kinodate som 11 åring- My girl. Og min multiaffære med Titanic som 17 åring, så den 5 ganger på kino. Og min kjærlighet til Stieg Larsson og menn som hater kvinner filmen.

Jeg så den tre ganger på en kino med eldgamle seter.. husker jeg hadde tresmak i både hue og stumpen når filmen var ferdig.. men jaggu måtte jeg se den et par ganger til.  Husker jeg var helt lamslått!

Favoritt film: Hmm...

Favoritt bok: Harry potter bøkene. House of nights serien, twilight serien, Stieg Larsson serien..

Favoritt musikk: Så å si alt "etende" når det kommer til musikk.

Favoritt årstid: Sommeren [:D]

Værste årstid: Vinteren

Favoritt fag på skolen (jeg nærmer meg 30 men husker fortsatt hvilket fag jeg likte!) Hmm... Må bli engelsk det da.

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? Rik?? hehe... Er utdannet maskinist, men jobber som vaktmester.
Hvilken historisk person ville jeg helst møtt?

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: Spiller saxofon.

Fineste fargen i verden er: Lilla

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: Jeg sitter i godstolen å ser film sammen mannen min.

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? Være her for meg.

Favoritt film: Mange favoritter. Mest action filmer..

Favoritt bok: Leser mye, så det forandrer seg.. men favorittene er harry hole bøkene til Jo Nesbø, triologien til Stieg Larsson, bøkene til Camilla Läckeberg og innhaugfolket av Anne Karin Elstad

Favoritt musikk: Josh Groban [:D] Taylor Swift, Katy Perry.. hører egentlig på det meste untatt opra og metal..

Favoritt årstid: Sommer, men syns alle årstidene har sin sjarm. Liker vinter også, for da kan jeg gå på ski..wee

Værste årstid: vinteren når den er for lang og kald..

Favoritt fag på skolen: Mat og helse..både som lærer og elev. Likte også tysk på u-skolen..og naturfag

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? snart ferdig utdanna allmennlærer

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? tja..si det

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: ingen. finnes ikke musikalsk..

Fineste fargen i verden er: hm..tja.. turkis kanskje

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: er på fjellet!!

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? å være seg selv! og gi meg akkurat det jeg har lyst på til mat.. nå om dagen ihvertfall [:D]

Dytter i denne jeg, syns det var en koseli tråd [:D]

Favoritt film: Har så mange, men everything is illuminated og Ringens Herre er bra

Favoritt bok: ALT av Camilla Lackeberg

Favoritt musikk: Nå Raga Rockers

Favoritt årstid: Vinter

Værste årstid: Sommer (det er så varmt)

Favoritt fag på skolen: Naturfag

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? Eldre

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? Eisenhower

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: Piano eller Fløyte

Fineste fargen i verden er: Grønn

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: Sover

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? Være der for meg uansett.

Favoritt film: Notebook, Shrek og Avatar var kjempegod!

Favoritt musikk: Liste pop[:)]

Favoritt årstid: Sommer!!

Værste årstid:Høst, vinter...

Favoritt fag på skolen? Tegning, form og farge

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? Jeg er blitt stor, og er frisør[:)]

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? oj....

Fineste fargen i verden er: Rosa og gul

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: Ligger i armkroken på min sambo

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? Å kile meg på ryggen

Dette var spørsmålene jeg kom på, legg til dine også!!

Har vi kanskje noe mer til felles enn en (eller tjue) positiv(e) graviditetstest(er)?? 

Favoritt film:Twilight evighetens kyss, Twilight New Moon, Avatar

Favoritt bok: Twilight sagaen alle 4 bøkene, og Host av Stephenie MeyerHouse of night serien av PC and Kristen Cast

Favoritt musikk:
Det meste, men ikke tecno,house
Favoritt årstid:
Vår
Værste årstid:

Favoritt fag på skolen (jeg nærmer meg 30 men husker fortsatt hvilket fag jeg likte!)
engelsk og retslære
Mamma[:D] er det allerede da[8D] Driver å skriver en bok da, så kanskje forfatter[;)]

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? Historisk og historisk, kunne bare tenkt å møtt Robert Pattinson jeg[:D]

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: Jeg hadde nok vært sanger

Fineste fargen i verden er:Blå

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: hører musikk

ORIGINAL: betty spagetti

Dette var spørsmålene jeg kom på, legg til dine også!!

Har vi kanskje noe mer til felles enn en (eller tjue) positiv(e) graviditetstest(er)?? 

Favoritt film:Twilight evighetens kyss, Twilight New Moon, Avatar

Favoritt bok: Twilight sagaen alle 4 bøkene, og Host av Stephenie MeyerHouse of night serien av PC and Kristen Cast

Favoritt musikk:
Det meste, men ikke tecno,house
Favoritt årstid:
Vår
Værste årstid:

engelsk og retslære
Mamma[:D] er det allerede da[8D] Driver å skriver en bok da, så kanskje forfatter[;)]

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? Historisk og historisk, kunne bare tenkt å møtt Robert Pattinson jeg[:D]

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: Jeg hadde nok vært sanger

Fineste fargen i verden er:Blå

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: hører musikk

Flott å vite at det er flere Twilight-fans her. Har lest bøkene MAANGE ganger nå... og første filmen også. Har bestilt New Moon på Play, men ikke fått den enda---- Holdt på å kjøpe den da jeg så den på Platekompaniet på lørdag... AHHHHHHHHHHH.. gleder meg stort til å se den igjen. Syntes bøkene er ganske mye bedre, da... men GLEDER meg til Eclipse... favoritt-boken av de 4 (og en halv). Midnight Sun er jo fantastisk.. og skulle SÅ gjerne ha visst hvordan resten er. HÅPER, og krysser fingrene for, at Stephenie Meyer bestemmer seg for å skrive resten.

Back
Topp