Hvem er du?

Thomas toget

Glad i forumet
Dette var spørsmålene jeg kom på, legg til dine også!!

Har vi kanskje noe mer til felles enn en (eller tjue) positiv(e) graviditetstest(er)?? 

Favoritt film:

Favoritt bok:

Favoritt musikk:

Favoritt årstid:

Værste årstid:

Favoritt fag på skolen (jeg nærmer meg 30 men husker fortsatt hvilket fag jeg likte!)

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? 

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt?

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet:

Fineste fargen i verden er:

Jeg føler meg mest avslappet når jeg:

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er?

Favoritt film: The Notebook

Favoritt musikk: Litt av alt egentlig, ingen favorittartist

Favoritt årstid: Vår

Værste årstid: Hmm, liker egentlig alle årstider for seg, men den mørkeste tiden på året er litt trist, blir nok lyst betydelig opp denne gangen (november 2010)[:D]

Favoritt fag på skolen: Engelsk og naturfag

Hva skal jeg bli når jeg blir stor?  Jeg er stor[8D] Sykepleier, etterhvert helsesøster

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? Nelson Mandela, det kan jo fremdeles skje[:)]

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: Gitar!

Fineste fargen i verden er: Lilla[:)]

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: Ligger hjemme på sofan i lag med kjærsten og ser på film

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? En spasertur i måneskinn og fotmassasje[;)] Eller en overraskelsestur noe sted!!!!!!

OoOh,BRA initiativ [:D]

Har vi kanskje noe mer til felles enn en (eller tjue) positiv(e) graviditetstest(er)?? 

Favoritt film: American X history

Favoritt musikk: Hmm,ALT utenom Rybakk,hehe.Jeg liker det meste [:D]

Favoritt årstid: Uff.....alle? [8D] Men,elsker våren da,nyyYyydelig [:)]

Værste årstid: Hmm,vil ikke si noen værste,men en varm vinter med slaps er det værste,hehe

Favoritt fag på skolen (jeg nærmer meg 30 men husker fortsatt hvilket fag jeg likte!) Forming [:D]

Hva skal jeg bli når jeg blir stor?  Flyplass? [8D] Nei,jeg har veldig lyst til å jobbe med funksjonshemmede,det er nok min største drøm ja [:)]

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? Jomfru Maria,virkelig hehe.Jeg vil ha klarhet i det der asså,hehe[8D]

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: På slurva [:D]

Fineste fargen i verden er: Turkis [:D]

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: Sitter med føttene i fotbad og har gnidd inn fjeset med ansiktsmaske [8D]

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? Bare være der,spørre meg om de minste ting,som : skal jeg hente oe å drikke til deg [:D]

SÅ GØY!!!

Favoritt film: MAN ON FIRE og SVIDD NEGER

Favoritt musikk: METALLICA og STRATOVARIUS og DREAM THEATER (litt hardt kanskje, men fine tekster)

Favoritt årstid: SOMMER OG HØST

Værste årstid: INGEN - liker på en måte alle. Men en våt og ekkel vinter er ikke favoritten nei...

Favoritt fag på skolen (jeg nærmer meg 30 men husker fortsatt hvilket fag jeg likte!) MATTE

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? Er lærer, men har planer om å bli RIK [8D]

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? Marie Curie eller NEWTON

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: Trommer eller bass

Fineste fargen i verden er: RØD[8D]

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: ungen er i seng og jeg ligger på sofaen under et pledd og ser på TV[:)]

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? å gi meg en suss i panna[:)]

Favoritt film: Elsker film!!  Alt fra Stigamata og Evil Dead til Harry Potter, Twilight og Pride and Prejudice (tv-serien!!!)

Favoritt musikk: Rock and roll, 70's, Punk, chill  > Queen, The Beatles, Pulp, Manic Streeet Preachers, Elvis Costello, Blink 182, Green Day og masse mere!

Favoritt bok: Ringenes Herre, Twilight-serien, Harry Potter, Alt av Jane Austin, Coraline, Snømannen (holder på med Panserhjerte nå, og den er CREEPY, men dæsken så bra!).

Favoritt årstid: Våren

Værste årstid: sen-Høsten

Favoritt fag på skolen (jeg nærmer meg 30 men husker fortsatt hvilket fag jeg likte!): gym (når ikke de dumme gutta kastet eller sparket ballen alt de hadde). og Engelsk.

Hva skal jeg bli når jeg blir stor?  Jeg tror jeg skal bli en som følger alle drømmene sine, i stede for å bare drømme om de...

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt?  Freddie Mercury

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: I det siste har jeg hatt veldig lyst til å lære meg piano... så tror jeg må si det... selv om jeg kan spille gitar... piano er et fantastisk intrument!

Fineste fargen i verden er: Det var blå, men tror jeg begynner å helle mot litt mørk orange... sånn som i høstløvet... ørange-rødt...

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: går på tur alene med hunden i skauen (og det ikke lurker elger rundt om kring)

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? kile meg

ORIGINAL: Thomas toget

Favoritt film:  HOLYDAY

Favoritt bok: hmmm... vrien den...

Favoritt musikk: Trance, dance, rnb

Favoritt årstid: Sommer

Værste årstid: Vinter og sne

Favoritt fag på skolen: Naturfag

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? Sykepleier

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? Nissen [;)]

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: Trommer

Fineste fargen i verden er: Rosa/svart

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: Ligger på sofaen i en god armkrok [:)][:)]

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? Har ikke kjærest [8|]

Stigmata,guuud ja...Den hadde jeg glemt av,den er RÅ bra,tror jeg må se den igjen snart asså [8D]

Favoritt film: trainspotting; never been kissed; to en all wars

Favoritt bok: a thousand splendid suns; the kite runner; my life-my liberty

Favoritt musikk: masse forskjelligt.... men helst pop / rock [:)]

Favoritt årstid: vår [:)]

Værste årstid: vinter[8D]

Favoritt fag på skolen (jeg nærmer meg 30 men husker fortsatt hvilket fag jeg likte!): språk

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: Piano

Fineste fargen i verden er: svart[:)]

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: har kosekveld med kjæresten på en lørdag

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? å overraske meg[:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Stigmata,guuud ja...Den hadde jeg glemt av,den er RÅ bra,tror jeg må se den igjen snart asså [8D]

Ja, den er FANTASTISK!!!  Tror kanskje jeg må se den igjen snart jeg også... det SÅ creepy når Patricia Arquette blir "gammel"... WÆÆÆÆÆÆÆ![:D][:D][:D]

Favoritt film: Vanskelig i og med at det finnes mange bra filmer, men for øyeblikket: Livets lyse side

Favoritt bok: Marly & me

Favoritt musikk: har en veldig varierende musikksmak, alt etter humør, men er veldig glad i Coldplay og U2

Favoritt årstid: Våren, selv om jeg er super allergisk mot pollen :P

Værste årstid: ingen, men liker ikke når det regner. Kan jeg si regntiden? ;)

Favoritt fag på skolen (jeg nærmer meg 30 men husker fortsatt hvilket fag jeg likte!): Geografi

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? Mor :) og en lederstilling innenfor reiselivsyrket

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? Thor Heyerdahl

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: Trommer

Fineste fargen i verden er: blå

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: er med mine nærmeste

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er å? Elske meg[;)]

Favoritt film: Pirates of the caribbean (alle [:D])

Favoritt bok: Jo Nesbø`s serie om Harry Hole, den beste er Rødstrupe [:)]

Favoritt musikk: Det meste, men nå om dagen veksler jeg mellom rock og country [:D]

Favoritt årstid: sommer [8D]

Værste årstid: liker egentlig alle årstidene, men vinteren når den er på det mørkeste er verst.

Favoritt fag på skolen: Naturfag

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? Kunne tenkt meg å jobbe med dyr på en eller annen måte

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? hmmmm..hjerneteppe.....kommer ikke på noen spesielle [8|]

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: gitar

Fineste fargen i verden er: turkis

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: ligger på sofaen og ser på tv [:)]

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er?  Bare være den han er...det er de små tingene som teller [:)]

Ja, den er FANTASTISK!!!  Tror kanskje jeg må se den igjen snart jeg også... det SÅ creepy når Patricia Arquette blir "gammel"... WÆÆÆÆÆÆÆ![:D][:D][:D]
Wæææ,ja..Men,fy fader hun spiller bra der altså.MEN,jeg elsker sånne filmer,hehe.Sånne som pusher det litt over the edge [8D]

Wæææ,ja..Men,fy fader hun spiller bra der altså.MEN,jeg elsker sånne filmer,hehe.Sånne som pusher det litt over the edge [8D]

Ja, hun spiller HELT utrolig!!!  Gabriel Byrne er også fantastisk i denne filmen!!   Ja, slike typer filmer er geniale... men denne er bare helt spesielt fantastisk[:D][:D] 

Favoritt film: Hmmm.. Så og si alt av Disney.. (De gamle, orginale, filmene, ikke de nye forferdelige high school musical, etc [;)] )

Favoritt bok: Høyt fall er dødelig - Sidney Sheldon

Favoritt musikk: Rock, country

Favoritt årstid: Vår

Værste årstid: Syntes alle årstidene er flotte jeg.. Det jeg IKKE liker er mellom vinter/vår når det bare er slaps og is over alt..

Favoritt fag på skolen: Vel.. Grunnskole: Historie, Grunnkurs: Sveis, Vk1: bremser.

Hva skal jeg bli når jeg blir stor?  Verdens beste mamma

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? Mahatma Gandhi

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: Triangel? [:D]

Fineste fargen i verden er: blå

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: Ligger i et varmt bad

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? Være her for meg

Ja, hun spiller HELT utrolig!!!  Gabriel Byrne er også fantastisk i denne filmen!!   Ja, slike typer filmer er geniale... men denne er bare helt spesielt fantastisk[:D][:D] 
Ja,hehe.Første gangen jeg så den,så husker jeg at jeg skvatt noe helt SINNSYKT når hun begynte med de første tegnene,men så kom je på hva stigmata var,og det gjorde HELE filmen asså,skremte livskiten ut av meg [:D]

Favoritt film: Juno

Favoritt bok: Tusen strålende soler

Favoritt musikk: Jeg liker veeldig mye! Noen av de artistene jeg liker best er kanskje: Pink, nickelback, colbie caillat, amy macdonald, snow patrol +++

Favoritt årstid: Sommer[:D]

Værste årstid: Vinter[:'(]

Favoritt fag på skolen: Musikk

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? Jeg håper at jeg kan fortsette å jobbe som lærer for elever med spesielle behov[:)]

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? Oj...vanskelig...

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: Gitar

Fineste fargen i verden er: Har ingen favorittfarge

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: Sitter i armkroken til min kjære og ser på film

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? Alle de små tingene han gjør for å glede meg i hverdagen

Favoritt film: boondock saints 1 og 2

Favoritt bok: twilight;)

Favoritt musikk: litt av vært egentlig.. men er veldig glad i hip hop (danser litt)

Favoritt årstid: for meg er det sommer [8D]

Værste årstid: vinteren er så trist.

Favoritt fag på skolen: forming og musikk

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? jobber med funksjonshemmede.

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? presidenten i USA. han er jo den første mørkhuda presidenten da.

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: guitar ;)

Fineste fargen i verden er: blå [:D]

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: ligger på sofaen med en god film lamme kjæresten :D

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? bare være der for meg på både godt og vondt [:D]

Favoritt film: Varg veum filmene

Favoritt bok: endelig ikke-røyker[;)]

Favoritt musikk:

Favoritt årstid: sommer

Værste årstid: vinter

Favoritt fag på skolen (jeg nærmer meg 30 men husker fortsatt hvilket fag jeg likte!) trur ikke jeg likte noen fag jeg[:-] hatet skolen..

Hva skal jeg bli når jeg blir stor?  mitt største ønske er å bli jordmor, men ender nok opp som helsefagarbeider eller sykepleier

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? kommer ikke på noen[:-]

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: sunget helt klart[:)]

Fineste fargen i verden er: turkis

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: ligger i armkroken til min kjære, og ser en film eller bare prater og koser

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? bare være den fantastiske personen han er

Favoritt film: The Notebook

Favoritt bok: cristiania F

Favoritt musikk: alt mulig egentlig

Favoritt årstid: sommeren og våren

Værste årstid: vinteren

Favoritt fag på skolen: Norsk og samfunnsfag

Hva skal jeg bli når jeg blir stor? jeg har ikke bestemt meg ennå selvom jeg er 20år og blir 21 løpet av året. jeg tok meg et friår, som endte med at jeg flyttet for meg selv og så tok jeg opp litt lån og nå venter jeg en liten en

Hvilken historisk person ville jeg helst møtt? hmmm. det er vanskelig

Om jeg skulle spilt i band, ville jeg spilt dette instrumentet: gitar

Fineste fargen i verden er: liker alle farger jeg

Jeg føler meg mest avslappet når jeg: når jeg har kjæresten min ved siden av meg og alle økonomiske problemer er løst

Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er? lage middag, kjøpe ting til meg uten at jeg har bedt om noe som helst. ta vare på meg. 

Ja,hehe.Første gangen jeg så den,så husker jeg at jeg skvatt noe helt SINNSYKT når hun begynte med de første tegnene,men så kom je på hva stigmata var,og det gjorde HELE filmen asså,skremte livskiten ut av meg [:D]

Ja, fytti flåta!!  Man veit at det kommer til å skje noe med henne, og bare venter og venter... også plutselig wham bam blodet spruter fra hender og bein... og det på toget... DET er creepy når hun går bort til han presten. BRRRRRRRRRRRR....  hehe. Nei nå MÅ jeg se filmen snart!!!

Back
Topp