Hvem er du?

Denne fikk jeg!

Du er Rachel!
Vakker og sjarmerende, men også en smule naiv og bortskjemt. Du lærer imidlertid av egne erfaringer, og takler at livet ikke alltid går som du hadde planlagt.

Eg vart Monica eg...

ORIGINAL: nitalita

Monica er jeg[:D]

me too

ORIGINAL: Melody

Joey
Du er Joey
En matmoms så sjarmerende at det meste går din vei. Snill på bunnen, men lett offer for spøker du ikke skjønner selv.
31.36% har falt innenfor denne kategorien.

Monica

Du er Phoebe!
Eksentrisk og litt sær, men en ualminnelig god venn som gjør omverdenen litt mer uforutsigbar.
10.70% har falt innenfor denne kategorien.

RossDu er Ross
Du har mye livserfaring og kunnskap, men sistnevnte kan nok oppleves som litt nerdete av noen. Ikke redd for å binde deg, men har en tendens til å rote det til likevel.
20.34% har falt innenfor denne kategorien.

[&:] [:D]

ORIGINAL: Adrianna

Du er Chandler
Har alltid en kjapp kommentar på lur, men kan såre istedet for å underholde. Livredd for ekteskapet, men kommer over det hvis du må.

Oops... [8D]

samme her [8D]

var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(iframe)pool(177754)a(973127)' + new String (Math.random()).substring (2, 11);

document.write('');

var radio_selection = "";

function checkAlt() {
if (radio_selection==""){
alert("\nDu må velge et alternativ.");
return false;
}
else {
return true;
}
}

function img_radio_click(val){
document.forms['startquiz'].alt[val-1].checked = true;
radio_selection = val;
}

Resultat:

Chandler
Du er Chandler
Har alltid en kjapp kommentar på lur, men kan såre istedet for å underholde. Livredd for ekteskapet, men kommer over det hvis du må.
12.70% har falt innenfor denne kategorien.

Rachel
Du er Rachel!
Vakker og sjarmerende, men også en smule naiv og bortskjemt. Du lærer imidlertid av egne erfaringer, og takler at livet ikke alltid går som du hadde planlagt.

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

Joey
Du er Joey
En matmoms så sjarmerende at det meste går din vei. Snill på bunnen, men lett offer for spøker du ikke skjønner selv.
31.37% har falt innenfor denne kategorien.

Samme her! [:D]

Du er Monica!
Snill og generøs, på mange måter den som holder venneflokken sammen. Derfor overser de et du er en kontrollfrik med dusinvis av fikse idéer.
21.69% har falt innenfor denne kategorien.

ORIGINAL: maria_theresa

ORIGINAL: LinnHege

Monica
Du er Monica!
Snill og generøs, på mange måter den som holder venneflokken sammen. Derfor overser de et du er en kontrollfrik med dusinvis av fikse idéer.
21.68% har falt innenfor denne kategorien.

Jeg også,men sist ble jeg joey! hehe. Er veldig glad i mat da[:D]

Resultat:

Monica
Du er Monica!
21.66% har falt innenfor denne kategorien.

ORIGINAL: Helene...

RossDu er Ross
Du har mye livserfaring og kunnskap, men sistnevnte kan nok oppleves som litt nerdete av noen. Ikke redd for å binde deg, men har en tendens til å rote det til likevel.
20.34% har falt innenfor denne kategorien.

[&:] [:D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Du er Phoebe!
Eksentrisk og litt sær, men en ualminnelig god venn som gjør omverdenen litt mer uforutsigbar.
10.70% har falt innenfor denne kategorien.

Ble Phoebe jeg også[:)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp