Hvem er det som...

-Exotic-

Glad i forumet
VIP
... sier at hastverk er lastverk?

Vi har plutsellig funnet ut at vi skal gifte oss neste uke :D å vi har fult timeskjema frem til dagen for å si det sånn! Så er ikke mye tid jeg får verken her eller andre plasser ;)
Det kommer jo ikke helt ut av det blå, har hvert forlovet 2 år, den 24. Og har jo prata om det litt. Men så kom jo jeg på at den 12.12.12 er en genial dato :D Så neste Onsdag er vi Her og Fru ;)

Ringer, Kjole og Dress er i boks og selskapslokale + mat er også ordnet :D
Håper alt står bra til med dere her inne! Jeg har forsåvidt akkurat 1mnd igjen til termin, men har ikke så mye tid til å tenke på det! Vi må hvertfall holde oss på avstand fra hverandre i senga frem til selve natta :P Vil ikke ha noe tidlig fødsel! Med tanke på at jeg alt har kraftige kynnere og mye stikking OG at storebror kom 19 dager før, vil vi ikke provosere det noe mer enn nødvendig.

:goodnight

Hipp hurra å gratulerer med giftemålet :) Her e d å 1 mnd t termin å dagan bærre flyyyr...Har 3 vakte igjæn på jobb, oppussing/innfløtting av hus å siste rest av juleforberedelsan, så d går i ett :)

Så gøy, gratulerer så masse på forskudd :-)
Håper dere får en strålende dag!! :-)

Så moro, og tøft gjort å ta det sånn på sparket! Gratulerer så mye på forskudd:)

Så artig! Gratulere på forskudd. Her giftet vi oss 09.09.09 :)

Ååå så gøy :D håper du legger ut et bilde eller to fra den store dagen. Får håpe ungen din holder seg inne til etter den dagen da, så du får nyte det :D Gratulerer på forskudd!

Tusen takk :D vi gleder oss veldig! :)

Back
Topp