Hvem er det som er her nå?

Tryggere om jeg kan GARANTERE at det ikke blir som på tegningen?
hehe[:D]
 
Neida jeg er i Rakkestad i Østfold..... Men jeg prater gjerne med dere alle...[:D]
 
Synes det er kjedelig med lite gjøre på jobb..... tia går jo overhodet ikke... Men jeg lurer på er det noen av dere som merker at dere har blitt mer engstelige for gubben? Skal forklare meg jeg.... Gubben skal på guttetur i helga og jeg går her med en ekkel følelse at han skal skade seg eller i verstefall aldri komme hjem igjen, er ikke sjalu eller redd for utroskap, men er syk av engstelse for han..... Noen andre som har blitt sånn i svangerskapet?? Føler meg helt syk jeg[:o]

Wenche
 
Wenche: Du er nok ikke alene om det. Vi gravide tenker altfor maSse på div.ting
 
Ja blir mer bekymret nå. Snakker med han flere ganger i løpet av en dag i telefon. Ringer jeg og han ikke svarer, ringer jeg til svigermor for å høre om hun har snakke med han og når. Helt forferdlig slitsomt akkurat det der. Nå kjører han bil hele dagen så jeg blir jo litt ekstra redd for at han kræsjer o.l.
 
Micamor: Åssen hund har du? Jeg elsker hunder (har selv en hvit boxer):) Trofas venn for alltid i hvert fall. Ser dere har barn fra før? Åssen gikk det med hunden når en baby kom plutselig inn i bilde?
 
Har aldri hatt det sånn før jeg . Har til nå bare synes at det er flott at han reiser på tur, synes egentlig det er deilig å være hjemme alene og..... Men dette er nesten angst, kjenner jeg blir helt kald innvendig når jeg tenker på at han reiser fredag morgen..... Må være i ferd men å rable her tror jeg...[&:]
 
Jeg våkner om natta og brer dyna over mannen min hvis han har kasta den av seg..
Er han trist eller sliten blir jeg overbekymra og maser hull i hodet på han om det er noe jeg kan gjøre for han..

Stakkars mann![:D][8D]
 
Det er rett og slett fryktelig vondt og veldig slitsomt for både han og meg. han har ilbudt seg å være hjemme, men ett sted må jo grensa gå synes jeg så jeg har bedt han reise, men gud for noen kvaler jeg har.

Wenche[:o]
 
Kansje vi skulle danne en "skrullete-overbeskyttende-kone" klubb.....[8D]

Vi er nesten like langt vi.... jeg har termin 15 januar er vel bare et par dager før deg det?
 
Så nå at du har termin 18... Blir tre dager det[:D][:D][:D] Er ikke så elendig i matte eentlig, må være værre med lesinga skjønner jeg[:)]
 
hihi [;)]
 
Hei hege 23.
Jeg hadde nok barnet lenge før vi fikk hund,sønnen er 12 og "adoptivsønnen"er 6 1\2.
Voffen min er en ekte eventyrblanding,og det eneste vi er (nesten) sikre på ,er at han er renraset hund. Vi lurer litt siden det eneste han jakter på er mus....Det var sønnen vår som MÅTTE ha hund,det er ikke så rart siden hans første ord var voff,så kom "bisjevoff",og så kom mamma og pappa.Hunden er blitt ekstremt oppmerksom på meg nå,overbeskyttende,dytter bort både mann og barn fra meg.Han legger hodet sitt på magen min,forsiktig,og koser.Så søt som sukker.... Det er gullet til mamman sin.
(ps.han er ganske stor,og helt sort,og nordisk mester i innendørs røyting.)
Han er Chow Chow,New Foundlender,Border Collie med mere.Tenk for en vanvittig pels.
 
Jeg er her. Er sykemeldt, kjeder meg for øyeblikket.
Skal på kino med mammaen min i kveld å se Import Eksport. Det gleder jeg meg til [:)]
Samborene min jobber i nordsjøen, så når han er borte blir det lange dager når man er 100 % sykemeldt [:(]
 
nordisk mester i innendørs røyting..

hehe.. jeg ler meg krøllete![:D][:D][:D]
 
Hørtes som en flott hund!


NÅ TAR HEGE EN SEN LUNSJ PAUSE :) TILBAKE OM 20MIN
 
[:D]Må bare fortelle hele verden: JEG HAR EN FANTASTISK MANN!!!!!
Han kom akkurat hjem med blomster til meg,og noe helt vanvittig i tillegg.
Jeg har fått vaskehjelp!!!! Hver mandag i to timer,to personer!!!! ÅÅÅÅ ,det er greit å vere kvalm og trøtt og hormonell når man har en mann som ham. Bare røyt du voffe min,nå blir det endelig litt ordning her også. Har hatt gubben i 15 år nå,også gjør han slik mot meg.(har grått en liten skvett jeg.)
Kos og klem til hele verden fra meg.
 
Så søt..
Er vel 14 år til mannen min finner på no sånn, da[8D]
 
takk for det fiorelina[:D] han er jo verdens nydeligste da[;)] morro med trillevenninner ja.. er så mange i omgangskretsen min som har fått/skal ha baby nå.. så er ikke mangel på venner til lillegullet mitt[:)] Mange småkjærester har han fått[:D]
 
hihi.. artig.. småkjærester ja [8D] hehe
 
Back
Topp