Hvem er det som er her nå?

Skrulle_jenta

Flørter med forumet
Er det mange om er her nå eller?

Jeg er her nå [;)]

Jeg kjeder meg litt jeg nå sjønner dere..hehe.. er dagmamma til hundere ser under nice mitt som altså er tantebarne mitt.. kl. 12 skal jeg på anna arb igjen.[&:]

Hva skal dre idag da?
 
Jeg er her..
er 100% arbeidsledig men planlegger å gå en tur ut så snart været roer seg litt.. tenkte jeg..[;)]
 
Det er godt å gå segen tur, men ikke når det er stykt vær.. her på møre er det sol, men det kommer vel regn lengere ut på dagen kan jeg tenke meg..


Dere må unnskylde meg for at det kommer litt dialekt innimellom når jeg skriver..hehe.
 
Hei! Jeg er også her, kjeder meg litt om dagen, siden jeg er sykmeldt.... det blir sååå lange dager innimellom, men godt jeg har dette forumet og alle dere her inne da[:D][:D]

Men nå skal jeg snart ut å gå en tur, gå på cafe kanskje...
 
JEG ER OGSÅ HER, SITTER PÅ JOBB MEN HAR FAKTISK INGENTING Å GJØRE AKKURAT NÅ......Har en jobb som er avhengig av oppholdsvær og det er det ikke her akkurat nå kan du si....[;)]
 
Litt dialekt er bare koselig Sandra..
Så lenge det er leselig og forståelig, og det er dialekta di [;)]

Hvor i landet holder du til, da, nettemor?
 
Får prate litt med oss andre du, da, Wenche[:)]

ikke noe oppholdsvær her heller nei.. Er du også i Bergen kanjse?[;)]
 
Jeg er her :)

På jobb og kjeder meg litt. Har for det meste parten av tiden oppe på denne siden :)
Sånn er det å ha kontor alene, hehe.
 
hehe.. vet at du er her ja[;)]
 
Jeg bor i sandefjord jeg[:)]
 
Jeg er også her. Er på jobb og kjeder meg jeg da. Men det positive er at jeg kan være inne på forumet. Nettet er ikke koblet til hjemme.
 
Synd du er så langt borte, da nettemor, ellers kunne du vert med meg å spist gratiskake på kjøpesenteret her borte (jubileum med 20meter kake!)[;)]

Godt at du koser deg på forumet Pondus, det gjør jeg også! [:D]
 
Fiorelina: Hadde du bodd litt nærmere skulle jeg ha bedt deg med ut på lunsj.
 
Tar meg av min lille frøken. Akkurat nå ligger hun og sover. Da får jeg tid til "prating" her på forumet.[:D]
 
Jeg er også her... Lille Elias er blitt med pappan sin på jobb en litn tur.. Han fikk streng beskjed om å komme å vise han frem[:D] Så nå slapper jeg litt av bare... Får snart besøk av ei venninne jeg ikke har sett på flere mnder. Hun har en liten gutt på 5 mnder.. gleder meg til å se han. Så skal vi trille tur til byen.. men først på Elias komme hjem da [:)] Er ruskevær her også.. men pyttsann.. bare godt me litt regn i ansiktet av og til..[;)]
 
Ja, Frida tar vel endel av mamma's tid[:D]

Tipper hun er kjempesøt, ja![:D]
 
hmmm kake som er så godt hi hi, men det er nok litt lang fra sandefjord til bergen for å spise en kake[:)]
 
ååh!! Elias er kjempesøt! Spennende for de på jobben til pappa'n å få hilse på den lille prinsen deres!!
Koselig med trillevenninne, da. Håper jeg finner noen når baby'n vår kommer til verden..[:)]
 
ØNSKER TOVELIE6 LYKKE TIL HOS TANNLEGEN
KRYSSER BENE OG ARMER FOR NULL HULL
 
[:D]Sitter her å leser..Er hjemme med syk hund! Nå vet jeg hva som er verre en barn med øreverk,nemlig hund med øreverk! Staaakars voffemin,han har vondt.Vi har akkurat kommet hjem fra dyrlegen,så nå ligger gullet mitt her-helt utslått av div.sprøyter,og antibiotika.Tror jeg skal smøre noen leverposteibrødskiver til ham jeg.
 
Back
Topp