Hvem er det dere ber i bryllup da?

• Trådstarter Trådstarter Snorkfrøken
  • Opprettet Opprettet
S

Snorkfrøken

Guest
Ser i den tråden min at mange av dere har enormt mye gjester. Har dere veldig stor familie eller ber dere masse venner? :)

borte

Last edited:
Her har vi begge store familier på begge sider.
Hvis vi inviterer alle tanter, onkler og søskenbarn pluss de vennene vi uansett ber, så passerer vi hundre gjester. Og da er det ingen av oss som har arbeidskollegaer!

Vi har skrellet bort de søskenbarna vi ikke har kontakt med, og ber ikke søskenbarns barn eller venners barn.
Da står vi igjen med kanskje 70.

Hva er stor familie da?
Jeg har bare mamma, pappa og søster jeg. Så min liste er kort :p
Hvilke type venner ber du da? Veldig nære, eller vennegjengen? Hihi

Vi bedde søsken m/partner, foreldre, besteforeldre, onkler, tanter, faddere, noen søskenbarn og venner. Nå bedde vi ikke alle onkler og tanter og heller ikke alle søskenbarna. Mannen min har kjempestor familie, så om vi hadde bedt alle ville vi ha blitt sikkert 100+ gjester.

Hva er stor familie da?
Jeg har bare mamma, pappa og søster jeg. Så min liste er kort :p
Hvilke type venner ber du da? Veldig nære, eller vennegjengen? Hihi

Stor familie betyr at jeg og sambo tilsammen har 9 søsken (flere har partner), 6 foreldre (mine er skilt og gift på nytt), og 13 tanter og onkler hvorav nesten alle har en partner, og jeg falt ut av tellinga på søskenbarn men det er 30+, og flere av disse har partner og barn. Her har vi kuttet mange da, men mange av sambo sine søskenbarn og søsken er de som er vennegjengen her ute. Av folk som ikke er i slekt ber vi kanskje 10-14 venner.

Til middag var vi kun nærmeste familie. (foreldre, søsken, besteforeldre) Og forloverne.
Til selskapet inviterte vi i tillegg alle venneparene våreog tre søskenbarn av meg. Ble ca 40 stk tilsammen.

Vi inviterte nærmeste familie (såklart) + tanter og onkler + venner. Hadde noen få søskenbarn også, men både jeg og mannen har enormt stor familie, så vi har ca 50 søskenbarn til sammen. Var uaktuelt å ha alle de, så vi tok kun de vi står nærmest (og det ble til sammen 8 stk). Hadde totalt 70 gjester på festen (da var det ca 10 som ikke kunne komme).

vi ba noen av de nærmeste vennene våre og den nærmeste familien...
så ca 10 venner hver og ca 25 familiemedlemmer hver....
og da var alle med hele dagen.
i utgangspungtet skulle vi ha bare familie til middagen og venner ble bedt til kaffe og kaker, men et par uker før bryllupet så ringte jeg rundt og ba vennene med på middagen også ;)

Vi had søsken med følge, foreldre, tanter og onkler på begge sider og en del venner. Vi var mellom 60 og 70, husker ikke helt nøyaktig.

Bare nærmeste familie, men ingen barn og søskenbarn.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Familie på begge sider: foreldre, søsken med partner og barn, tanter og onkler, besteforeldre, søskenbarn med parnere og barn, oldeforeldre.

Venner (ikke venner av venner som du omgås).

Det er jo opp til hver enkelt. Det er for noen mer naturlig å be gode kollega-venner enn tanta di du aldri prater med.

Min nærmeste familie. Ikke mine tanter og onkler som jeg snakker med en gang i tiåret da :P De ble noe pissed off da... Min dag, jeg bestemmer!

Men foreldre, søsken, besteforeldre. + vi hadde de vennene vi så på som våre bestevenner med følge.

Vi var totalt 22 stk :)

Foreldre, søsken, nieser, nevøer, besteforeldre, tanter, onkler, mine søskenbarn (han har ikke hatt så mye kontakt med sine og de er ekstremt mange) og de aller nærmeste vennene.. Da blir vi 80 stk.

Back
Topp