Hvem er dere?

Lykkelulla

Gift med forumet
Mailykke <3
Jeg er 31 år, gift, bosatt i Akershus. Har et barn født i Mai 2014.(etter 5forsøk). Er snart i gang med søskenforsøk.

Jeg er 25 snart 26 år, gift på 5 året, har en sønn født januar 2011(pergotroll)...

Jeg er blir 26 år i mai. Fra Notodden og har et barn som ble født mai 2014 etter 6 innsett:)
Er ruger på torsdag eller fredag Dette blir 1 søakenforsøk

33 fra sørlandet, har 2 englegutter født feb 2013, ei icsi jente født okt2014, prøver nå på søskenforsøk...

28 fra Sørlandet. Sønn på snart 4 som er resultat av IVF, og 15 uker på vei med IVF tvillinger.

Snart 32 år, fra østlandet. Vi har vært gift i 7 år, sønn på 5 1/2 år som ble til på den naturlige måten:) er i gang med 3. forsøket nå, sprøytedag 6.

32 år, gift og bor i Telemark. Vi har en fireåring som ble til ved hjelp av icsi. Veien mot søsken er i gang...

33 år og er fra Sør-Trøndelag. Er gift og har vært det i snart 2 år:-) Venter på å komme igang med #2 FER , og har ingen barn fra før :-)

Snart 29, fra Vestfold, jeg har en sønn fra tidligere på straks 4 år, han hat 2 tenåringer :D vår første sammen, ICSI/tesa :)

Vi er 31 og 32 år fra Oslo området.

Prøver på vårt første barn, har aktivt prøvd å bli gravide i 3,5 år.
Vært samboere i 9 år.

Er i vårt andre ICSI forsøk nå.
Ble gravide på første fryseforsøk (2egg) men mistet tidlig.

26 år fra Sunnmøre. Gift i 7 år og prøvd på vårt første barn i 3 og et halvt år nå. Er i vårt første IVF forsøk hos Klinikk Hausken :)

Last edited:
Jeg er 29 (samboer 32) fra Hordaland. Ingen barn fra før av, og har prøvd i 3 år. Nå skal vi snart i gang med vårt andre ICSI-forsøk :):)

Snart 30 år, fra østlandet. Gift 5 år (i Juli). Har prøvd på vårt første barn i 2 år. Skal i gang med vårt første forsøk.

Snart 40 år, fra Akershus. 34 uker på vei. Samboer, hans første.
Har en sønn på 21 år fra tidligere. :-) (begge unnfanget på normal måte)

Snart 29 år gammel. Vært gift i tre år til sommeren og har prøvd å få barn cirka like lenge. Ingen barn fra før. I gang med #2 IVF, men ikke fått ruge enda, så egentlig fortsatt første forsøk..

Back
Topp