Hvem er dere?

borga001

Elsker forumet
Alder, bosted, jobb, barn, mann? Tja det som passer for dere å dele av info om dere selv. Er nysgjerrig på hvem dere er :D

Jeg er midt i 20-årene og bor på østlandet :-) Har en samboer som jeg har vært sammen med i 7 år. Vi venter vårt første barn 16. april! Jeg jobber som pedagogisk-psykologisk rådgiver, og trives veldig godt med det :-)

27 år,bor i Sarpsborg,jobber som vekter,vært gift i 1 1/2 år og endelig satt den etterlengtede spira❤️ Ingen barn fra før. Kun en liten bissevovv :)

30 år, opprinelig fra Tyskland, men har bodd i Norge i 7 1/2 år. Bor i Lardal nå. Har vært sammen med samboer i snart 3 år (han er norsk), lille gulljenta vår blir 2 år neste fredag. Vi har 2 voffser, en dogo canario og en toypuddel. :)

27år, kommer fra nord trøndelag, er gift og har ei jente og en gutt, og en hund ;) jobber som helsefagarbeider :)

Jeg er 33 år fra Trondheim,bor i Danmark med samboer og tre sønner på 15,12 og 1 år!
Vi gleder oss veldig til overraskelsen vår i magen kommer etter påske! :)

Jeg er 32 år gammel. Har ei datter på 7 år. Samboer er ikke pappan til dattera mi. Vi har kjøpt hus, og bor i Nord-Trøndelag, Verdal. Jobber som helsefagarbeider. :)

30 år med samboer og blanding av mine,dine og snart våre barn ;) bor i nord trøndelag og driver gård :)

Hva med deg da borga001? :)

21 år med mann og 1 barn fra før (en sønn på 9 mnd) bor i Akershus og har permisjon fra jobb, jobber på kiwi, men vurderer å bytte jobb :)

28 år gammel og tvillinger på 8 år fra før. :-) Nå gravid med ny mann :-)

Back
Topp