Hvem er dere?

PoppyL

Gift med forumet
Jobb, skole eller hjemmeværende?
Gift, samboer, singel ?
Ingen eller flere barn? ;)

Jobb,samboer og ett barn her hvertfall:D

Ett barn, deltidstudent og i full jobb, samboer (blir nok aldri gift, vi har vært sammen i ti år)

:)

Studerer dere nye "områder", eller vidreutdanning?

Har vurdert selv å begynne å studere igjen, men tror det blir litt vanskelig med fulltidsjobb og familieliv.
Hvordan får dere kabalen til å gå opp ? :p

Jobber deltid på sykehus og går fulltid skole. På Universitet.
Har samboer.
1 barn fra før.
:)

Student på første året. Har en gutt fra før :) Det har vært slutt mellom meg og bf, men nå prøver vi igjen.. Håper det funker denne gangen...

Vi :
- er to damer som er gift med hverandre :-)
- har vært sammen siden 2004 og gift siden 2006
- er begge utdannet lærere, men kun den ene jobber som lærer (den andre med administrasjon i privat firma).
- har en gutt på snart 4år :-)
- venter barn nr 2

Fulltidsarbeider
Giftet oss i 2011
Samboere siden 2008
1.barn som ble født i 2010

Studerer dere nye "områder", eller vidreutdanning?

Har vurdert selv å begynne å studere igjen, men tror det blir litt vanskelig med fulltidsjobb og familieliv.
Hvordan får dere kabalen til å gå opp ? :p

Nytt området på meg:) Det er mye planlegging som må til, men jeg er flink til å sette meg ned med bøkene noen timer hver dag. Jeg har også fire samlinger hver termin, som må planlegges, men man kommer så fort inn i det, hvis man lager gode rutiner:) Lykke til hvis du bestemmer deg for å begynne å studere igjen :)

Nytt området på meg:) Det er mye planlegging som må til, men jeg er flink til å sette meg ned med bøkene noen timer hver dag. Jeg har også fire samlinger hver termin, som må planlegges, men man kommer så fort inn i det, hvis man lager gode rutiner:) Lykke til hvis du bestemmer deg for å begynne å studere igjen :)

Flink du er da! ;) Må bare bestemme meg for hvilken "retning" jeg skal gå, og tenke på kombinasjonen med fulltid jobb, evt gå ned i stillingsprosent:)

Jobb, samboer, 1 barn :)

Gift og har to barn. Jobber fulltid, er veldig spent på om jeg klarer det når vi får tre små hjemme;)

Gift, 2 barn, jobb på timebasis. Skulle egentlig starte ett års studie fra januar, men vi får se hvordan det blir.

Forlovet
Vi har ei prinsesse på 13 mnd
Prøver på nr 2
Er i full jobb og er deltidsstudent
;) :) :p

Back
Topp