Hvem er den lykkeligste du kjenner?

caracara

Forumet er livet
Og hvordan er denne personen? Har tenkt på dette i noen dager selv, uten å ha kommet frem til noen enda :)

Det var et godt spørsmål! :p De aller fleste jeg kjenner er jo tilsynelatende lykkelige, men samtidig så har alle hver sin bagasje/kamp/ballast også, så tørr vel egentlig ikke å påstå at noen av dem er helt lykkelig, sånn helt på ordentlig:)

Mini..
Han er 16 måneder.
Sover når han er trøtt, får mat når han er sulten, harer rar verden å oppdage hver dag, en stor mamma til kosebamse, alt er til å le og smile av

Mini..
Han er 16 måneder.
Sover når han er trøtt, får mat når han er sulten, harer rar verden å oppdage hver dag, en stor mamma til kosebamse, alt er til å le og smile av
Var min tanke også, at det må være 2-åringen.

Tror onkel og tante. De er forelska i hverandre på en måte som er helt herlig, og bestandig glade og løsningsorienterte, skikkelig flotte folk. Skulle ønske jeg var sånn.

• Liker
Reactions: BMC
Må vel være frøkna på snart 1 år :) ingen bekymringer :) hun har det som plommen i egget.

Min yngste datter og min mann. De har en fantastisk evne til å glede seg over de små tingene. <3 Jeg håper sønnen vår får samme lynne.

Meg selv! :joyful:
Har alt jeg trenger, et godt og stabilt forhold med verdens herligste, en nydelig sønn og nr 2 på vei, hus har vi omsider fått kjøpt oss også, en god bil, grei økonomi, familie og venner som bryr seg om oss.
Jeg er en blid person som ser på livet med en positiv innstilling. Går som regel rundt med et smil om munnen og setter pris på alt positivt som skjer meg.
Blir ofte kalt en gledesspreder :)

Jeg føler meg i alle fall som den lykkeligste personen jeg vet av ;)

Tror faktisk det er meg selv :) jeg er frisk og glad, gleder meg over små ting og er positiv og glad av natur. Bekymrer meg lite. Synes andre har så mye bekymringer og stresser med det ene og andre. Jeg ser på meg selv som heldig som har god helse og har hatt en trygg og god oppvekst, men tror også innstillingen til livet har mye å si. Noen bekymrer seg unødvendig, tenker mye på sykdom osv. Så ja, jeg er lykkelig , men også veldig takknemlig. Skjønner jo at andre har tøffere utfordringer osv. Livet mitt er ikke perfekt, men gleder meg over det jeg har.

Det må bare være ei venninne av meg vist eg forstod spørsmåle rett. Hun har jo dårlig dager også sånn så oss andre bare eg føler hun takle dem på en positiv måte. Hun prater aldri stygt om noen og smiler og ser positivt i alt og alle, helt fantastisk.

Meg selv. Som tenåring lå jeg ofte å tenkte på åssen jeg ville ha det i mitt liv. Den beste utgaven av det.

Jammen har jeg det akkurat slik, og mere til.

Skulle ønske jeg kunne på en måte delt denne sunne mentale helsen. Livskvaliteten er på topp.

Det er ikke noe jeg sier så mye om, i frykt for å ikke bli trodd. Eller i frykt for å jinxe det.

Hvem synes du, Ts? (Trådstarter)
Om du skulle svart på ditt eget spørsmål.

Må være 2 åringen min
Ingen bekymringer, og bare happy:)

Meg selv. Som tenåring lå jeg ofte å tenkte på åssen jeg ville ha det i mitt liv. Den beste utgaven av det.

Jammen har jeg det akkurat slik, og mere til.

Skulle ønske jeg kunne på en måte delt denne sunne mentale helsen. Livskvaliteten er på topp.

Det er ikke noe jeg sier så mye om, i frykt for å ikke bli trodd. Eller i frykt for å jinxe det.

Hvem synes du, Ts? (Trådstarter)
Om du skulle svart på ditt eget spørsmål.
Ikke sikker. Mange har jo en utstråling uten like, men ikke sikkert de er lykkelige for det. Jeg har ikke mye utstråling, men har det heller ikke vondt ;)

Back
Topp