Hvem er den første du skal ringe etter fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
I gledesrus ringte mannen til sine foreldre kl 02 på natten :p
Mamma fikk vente til dagen etter ;)

Har dere en "ringeliste"?

Mamma og pappa:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir vel min mor og far, tenker jeg :) Kanskje søsteren min.

Der minnte dere meg på noe. Lage ringeliste. Så ikke samboern glemmer mine eller hans foreldre. Hihi. Men er nok foreldrene våre og gudmor og gudfar hvertfall.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Her blir det å ringe dit storesøskene er:) ellers er besteforeldre, tanter og onkler på sms, og nærmeste venner deretter:)

Moren min skal passe mini, så hun vil jo få vite det når vi drar til sykehuset. Siste ringte samboeren min til hele familien sin når vi kom til sykehuset, mange timer før babyen var født. Det var en pest og en plage, for det tok jo tid, og de ringte hele tiden for å høre om ikke babyen var ute snart. Denne gangen har han fått forbud mot å ringe til babyen er født. Skal vurdere å ta fra han telefonen når jeg begynner å kjenne rier :p

Så moren min får nok første telefon, så foreldrene hans, og søsken. Venner får vite det senere.

Her blir det besteforeldrene først og så tanter og onkler. :)

Vi ringe mamma å pappa først, så får jungeltelegrafen gjør resten :)

Vi ringer nok våre foreldre først, resten av familien får få en sms. :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Her er det svigermor som sikkert passer mini, og min mamma og pappa. Ellers så kommer venner senere, det haster ikke :)

Foreldre og søsken.. Men sist sendte vi bare en sms..Var ingen av oss som ville bruke tiden på å snakke i tlf, og nøt bare de første timene sammen som familie.. <3

Back
Topp