Hvem er de kommende sprøyte guriene og rugrene her nå!

twinanne

Forumet er livet
Må bare bli litt oppdatert, hvem er det som er ruger nå, Marianne1 har jo testet positiv er det andre?
Hvem begynner snart med sprøytene, hvet at ElinR og Smygel78 snart er igang.
Hvem begynner snart med nedregulering?
Er det noen som holder på med frys eller AIH nå eller snart?
Hva med hormon behandling f.eks pergotime?

Har jeg glemt noe nå montro, tror ikke det.

For min egen del så er det lenge til uttak (uke 19), begynner med nesesprayen til uken - onsdag 2 april.

blir forhåpentlig ruger igjen på et fryseegg i uke 16
satser på at det er gullegget mitt som ligger igjen i fryseren[:D]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: Hope

blir forhåpentlig ruger igjen på et fryseegg i uke 16
satser på at det er gullegget mitt som ligger igjen i fryseren[:D]

forhåpentligvis blir vi rugere i uke 16 begge to [:D]

da får vi slå følge til januar-forumet da[;)][:D]

Vi skal på forsamtale den 7 april, håper så inderlig på at ting klaffer sånn at jeg kan begynne medisineringen nå i april og dermed første IVF i mai, det hadde vært en riktig så fin sommergave[:D]

ORIGINAL: Sarah

Vi skal på forsamtale den 7 april, håper så inderlig på at ting klaffer sånn at jeg kan begynne medisineringen nå i april og dermed første IVF i mai, det hadde vært en riktig så fin sommergave[:D]

ååå ja tenk å ha de første mnd som gravid på våren/sommeren, er drømmen d [:D]

ja, det kan du si. Drømmen er å bli gravid, helt uavhengig av årstider og alt. JEG VIL BLI GRAVID[:D][:D]
Når det er sagt var jeg veldig fornøy når eg var gravid, hadde hatt termin nå i begynnelsen av Mai og det er jo en super tid med nyfødt da.. Bare kose seg [:)] Men, det viktigste nå er å bli gravid og å få friskt barn...

Så sjekt å sitte her og bare smuglese postene deres, dersom flere dukker opp nå så har jeg snart full oversiokt igjen, he he....må si at jeg har hatt på følelsen at det har blitt litt mindre aktivitet her i det siste, men det er jo masse som foregår da. Det er jo noen personer som ikk er så mye inne som e igang også.

MissSunshine og Jente80 holder også på med spray, så hvis de også blir rugere i uke 16 er vi 5 stk [:)]

Stemmer det ja, blir mest sannsynlig uttak i uke 16. Vi blir en flott gjeng med rugere her inne[:D]

ElinR: Jeg starter med Gonal-F nå på onsdag, og har time til UL fredag 11. april[:)] Du da?

Jeg henta pakken med Gonal-F og Progestan på posten i går, godt å ha det i hus. Prisen var ikke så ille heller, 6750 kr. Hadde trodd det ble mer. Men jeg må innrømme at jeg har begynt å grue meg til sprøytestart nå altså[8|] Føler liksom at jeg har glemt det vi ble fortalt på forsamtalen. Heldigvis fulgte det med en grei bruksanvisning i pakken. Ellers så er det vel bare å ringe klinikken hvis det blir problemer.

Har ellers planer om at min kjære skal sette sprøytene, jeg er fryktelig pysete!![8D]Men eneste tidspunktet han er hjemme hver dag denne perioden er ca 23.30 (utenom grytidlig da, men jeg har ferie i uke 15 og vil gjerne slippe å stå opp kl 06 for å sette sprøyte). Blir dette for sent tror dere?

jeg starter også med sprøyter til onsdag og har time til UL 11 april [:D][:D][:D]

har studert bruksanvisnga for sprøyta idag så nå gruer meg meg ikke så mye lenger heldigvis [:)]
jeg tørr ikke å la min kjære sette de hehe, må ha kontrollen selv slik at jeg treffer der jeg vil [:D]
På arket jeg har fått står d at jeg skal helst ta sprøytene om morgenen men du kan jo høre med klinikken din [:D] du skal ha andre sprøyter enn meg ser jeg, jeg kjenner ikke til det navnet. puregon skal jeg bruke.
jeg har hatt vekkerklokke på hele påska på 6.30 for å ta nesespray, går greit d bare å legge seg igjen etterpå [;)]

Så gøy da, morsomt med heeelt like datoer[:)] Hvordan går det med sprayingen da? Bivirkninger eller? Jeg føler at jeg har sluppet ganske greit fra det(enn så lenge hvertfall), kun et par dager med hodepine og litt svingende humør. Absolutt overkommelig ja!

Ja, jeg har også hatt vekkerklokke på hver dag (jobber turnus jeg da, så har endel kveldsvakter og fridager innimellom) for å ta sprayen. Men det går liksom så fort, har sprayen stående på nattbordet. Tenker at det blir litt mer styr med sprøytene, og at det blir vanskelig å sove videre etterpå. Men dette er jo bare bagateller da, hva gjør man ikke for et lite mirakel i magen??[:D]

ORIGINAL: Vugge

Ligger 8 dager etter deg, Twinanne =)

Det er jo riktig, det ble lang nedregulering på deg og gett, men du har en dag kortere enn meg da med nedreguleringen. Så da ble det faktisk så mange som 20 dager full nedregulering på deg, og 21 på meg, men jeg kunne ha greid meg med 14 dersom akkupunktøren vår hadde vært hjemme i uke 18.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp