Hvem dpo testet du positiv?

Foxy84

Gift med forumet
Når testet dere positiv, og når fikk dere gravid på digitale?

Svarer gjerne hvis jeg får vite hva dpo er

DPO er dagene etter eggløsning

så når du  fikk eggløsning så er neste dag 1dpo...altås 14 dpo er ofte den dagen man har ikm og får mensen

7 dpo i følge ULterminen jeg fikk, men eneste mulighet at det stemmer må være at jeg hadde litt gammel hcg i kroppen, for dagen før hadde jeg en lyslys stripe også.....
Hvis det er mulig da, at gammel hcg blander seg med ny og så blir nok til å teste positiv....

Testet positivt 8 dager etter eggløsning. Hadde så sterke følelse på at jeg var gravid at jeg ikke klarte å vente på den dagen mensen skulle ha kommet og der var det en veldig lys strek. Tok cb test dagen etterpå for å være sikker og der lyste det gravid 1-2 uker :)

Testet negativt dagen etter jeg skulle hatt mensen, og fikk ikke positiv test før en uke etter... Altså minst 21 dpo...:) Noen som var utålmodig, ja! Visste liksom innerst inne at jeg var gravid

13 dpo, billig strimmeltest. Trodde egentlig ikke det var mulig å bli gravid den måneden, men siden mensen ikke kom så tok jeg en test.

Senere, testet først 3 dager etter forventet mens og der stod det Gravid 1-2 emoticon

Fikk da 24 dager etter DPO.. Jeg gikk på p-pilla så trudde jeg bare kroppen min ikke likte de ny jeg hadde fått siden mensen ikke kom. :/ Der tok jeg feil :D

Back
Topp