Hvem deltar i krigen?

Jeg er med :)

Hvilken krig ??? hææ, hææææ ;)

aaaaaaah, jeg lurte litt på om det var den :) Da er jeg ikke med, hehe. Den har jo alt startet. snufs snufs :p

Jeg er med :)
Men jeg sliter jo med å holde meg våken, så det er litt vanskelig å være helt med på kriginga...

Jeg er med, men er nok ingen stor trussel :P
Jeg sliter også med å holde meg våken, så etter jobb middag og barn er det ikke mye ork til skravling gitt :D

Jeg;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ok, men er det antall nye innlegg, eller teller også det vi skriver på hverandres innlegg?

Vi burde egentlig komme opp med en sånn tråd som bare samler kommentarer, uten at det trenger å være fornuftig...

Det er litt feigt da...vi er jo akkurat i begynnelsen er trøtt, kvalm, mange jobber....andre har begynt perm og går bare å venter ;)

Det er litt feigt da...vi er jo akkurat i begynnelsen er trøtt, kvalm, mange jobber....andre har begynt perm og går bare å venter ;)
Ja, det er jeg enig i! De som nærmer seg termin har allverden med tid til å skravle her, i forhold til oss i hvertfall :S

Jeg er delvis sykemeldt. Men om jeg skal snakke med meg selv, gjør jeg det heller på badet, sånn at ingen har bevis på at jeg er gal ;)

Da kommer vi heller sterkere tilbake i senere konkurranser :)

Tipper vi kommer til å gjøre det skarpt i september, når vi bare venter på fødinga ;)

Back
Topp