Hvem deltar/deltok på barnehagetilvenningen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Var det mamma eller pappa som deltok på barnehagetilvenningen? Eller kanskje en besteforelder? Hvordan gikk første dagen? Tok det lang tid før barnet syns det var greit å gå i barnehagen? :)

Begge var med første dagen, jeg var med resten. Tok meg 2 uker fri til tilvenning med begge gutta.

Begge to. Vi fikk sykdom ut i første uka. Hadde vel gått litt bedre om ungen ikke ble smitta av noe første dagen. [emoji5]

vi var med begge 2 første dagen , var er en time og ti min sammen med han så fikk han prøve å være frem til lunsj alene og det gikk bare bra, ingen skriking ikke noe. dag 2 var vi bare 10 min under levering og han var hele dagen der alene med at vi var tilgjengelig på tlf; soving og alt hadde ikke vært noe problem. så det letta mamma og pappa hjerte veldig. så nu spring han av gårde å bare vinker oss ut døra når vi leverer.:)

Vi satt av en uke begge to, hun stortrives og brydde seg ikke om oss i det hele tatt. Så dag 2 forlot vi henne 1 times tid, så gradevis lengre resten av uka :)

Pappa tok den siden jeg var på overtid med nr 2.

Pappaen var vel med en dag så var det jeg som tok resten da jeg satt hjemme:)

Kun jeg. Jeg jobber ikke så var logisk at det ble bare ble meg. Ikke lett å få fri når sjefen veit at den andre ikke jobber. Men gikk ganske greit med begge to. Eldste trengte kortere tid enn yngste.

Begge var med :) Gikk supert! Tre dager tilvenning og ikke noe særlig problemer etter det :)

Begge var med første dagen, så tok pappaen resten siden han hadde permisjon.

Begge var med på dag 1, pappaen tok dag 2 og 3. Jeg ammer henne fremdeles 2 ggr per dag mens vi er i barnehagen, og det går veldig bra. Jeg jobber på en annen avdeling. Hun får jo 3 avskjeder med meg hver dag, men det takler hun foreløpig veldig bra [emoji106] stortrives i barnehagen og vil gjerne ikke hjem.

Jeg tok førstemann, mannen tok de to yngste siden det var han som var i permisjon da

Jeg tok innkjøringen alene, så var han hjemme med minsten :) det gikk kjempefint, og hun stortrives :happy:

Var jeg siden jeg hadde ikke begynt å jobbe riktig enda. Det gikk så fint og de korte timene i starten ble lenger. Ville ikke hjem . Gikk knall med begge to :)

Det blir nok begge to den første/andre dagen så tar jeg ferie to uker

Vi tok faktisk ett barn hver [emoji28]
Jeg med eldste fordi jeg var sykmeldt, mulig vi var med begge to første dagen.

Samboer tok yngste, for da var min ferie slutt og han hadde et par uker igjen og kunne la henne få kortere dager

Jeg tok alle dagene med eldste i første barnehagen. Vi bodde ikke sammen og jeg var hjemmeværende med han. I den andre barnehagen tok vi et par dager hver.

Med yngste tok jeg alle dagene i et tre uker, bortsett fra to dager andre uka. Jeg var sykemeldt.

Back
Topp