Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere sett det programmet ?
Får vondt i hjertet av å se på, hvor ille det faktisk er noen ganger å at mange ikke bryr seg.
Kan godt være det har vært en tråd om dette før, men jeg har ikke sett dette programmet før nå.
Ja det er sjokkerende, og jeg vet faktisk at i enkelte av de tilfellene hadde jeg ikke sagt noe jeg heller!!!
Syns det er supert at de viser programmet for det får meg til å ville si ifra når jeg føler noe er urettferdi/feil mer enn før!
Utrolig viktig program, håper flere ser og blir tøffere av det! Særlig nå i lys av den stakkars gutten som døde av sult!! Sitrer her og griner, så vondt han måtte ha det, og han gikk på skole!!tynn som en strek!
Ja synes det er grusomt å se hvor få som bryr seg. Det gjorde vond i hjertet å se, var på gråten. men her i Finnmark synes ikke jeg det er sååå ille som vist på tv, jeg har inntrykk av at de fleste her bryr seg og griper inn i slike situasjoner.
Tror dette programmet åpner øynene for veldig mange. Jeg er ikke en person som har pleid å si ifra noe særlig tidligere, men nå gjør jeg som regel det. Kommer an på hva det er. Men det viser hvor viktig det er å bry seg når man ser noe som ikke er riktig. Og hvis man evt tar feil. Javel. Hva så? Bedre å bry seg en gang for mye enn en gang for lite. Bare se de sakene som har vært i media i det siste!