Hvem blir med på ultralyd? :)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Hvem skal dere ha med dere på ultralyden?
Vi lurer litt på om vi skulle ha med storebror som er 5,han gleder seg sånn til å bli storebror igjen :) Viss vi ikkje skal ha han med så blir det kun meg og mannen :)

Mulig søstern blir med, men det kommer Ann på når på dagen det er siden hu har skole. Mannen blir uansett med :happy093

Jeg skal ha med meg min mor nå på neste UL, som er en litt tidlig UL (13 uker), så gynekologen min ville sette opp med tanke på at jeg tidligere har mistet to ganger (bare for å betrygge meg om at alt ser fint ut ;) ) Denne ville ikke kjæresten være med på, tror ikke han er så komfertabel hos gynekologen :laughing002, selv om jeg tror han tar utvendig UL og ikke innvendig denne gangen :P

Alt annet av timer og UL-avtaler skal han selvfølgelig være med på :love7

Mannen min blir med, og ingen andre.
Etter en litt lei hendelse på ultralyd kommer jeg aldri til å ta med barn. Hun får heller se bildene etterpå.

Får dere lov til å ta med søsken? Fra papiret jeg fikk fra sykehuset i dag står det at det ikke er greit å ta med søsken på ultralyd. Skal føde på Fredrikstad. Så her drar kun mannen og jeg. Synes uansett det er greit tilfelle de finner noe galt. Vanskelig å takle om jeg må ta hensyn til de andre barna samtidig som jeg får en sånn beskjed.

Blir kun meg og mann. Er ikke lov med barn her heller....

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Meg og mann :-) Nå har ikke vi barn fra før, men i våre papirer er det heller ikke anbefalt å ha med barn på UL. Er bare beskyttende å ikke ha dem med, føler jeg, men man kjenner jo sitt eget barn best :-)

meg og min kjære! ja i mitt skriv står det også at man ikke skal ta med barn på ord.UL.. så frem det ikke er Privat UL da :) men ville nok ikke tatt med barn på UL ..

Samboeren har vært med meg de to siste gangene og skal være med i morgen også! :) Lurer litt på om jeg skal spørre svigermor om hun har lyst være med på ord.UL, siden mamma var med på den ord.UL'en sist :)

Heldigvis time når mannen er hjemme fra nordsjøen, så blir meg og han <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Det blir meg og mannen.
Vet at snuppa har veldig lyst å være med, men det er på dagtid når hun er på skolen, og jeg vil ikke ta sjansen på at hun er der dersom ikke alt skal være som normalt. Hun får kose seg med bilder etterpå :)

Det blir bare mannen og jeg på UL. Vurderte å ta med storesøstrene, men jeg tror ikke det er så lurt. Hvis de begynner å kjede seg, så irriterer de hverandre også mister vi fokuset på det som skjer på skjermen.

De kan få se bilder etterpå i steden :)

Bare pappaen. Viser bildene til storesøstrene når vi kommer hjem. :)

Anbefales ikke å ta med barn her heller i tilfelle det skulle være noe galt.

Blir til at bare eg og mannen reiser.. Som dere sier så er det bedre dem får se bilder i tilfelle det skulle være noe...
Mannen buste ut i går om det var noe vits at han var med liksom.. Han hadde jo vert med di 3 andre gangene... Ble paff eg og sa at ja jammen skal du ble med..

Blir jeg og mannen som skal <3

Det er ikke lov å ha med seg barn på ul her på sykehuset.
Men han er uansett så liten enda så det gjør ikke noe at han ikke blir med.

Back
Topp