Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Cecilie90
hmmm, limo? [8D] finnes det da? , hehe, kanskje det er det samme som stasjons vogn? , makan, nå må denna kællen bli ferdig på jobb så jeg får sjekka! hadde liksom bestemt meg for at sånn sete SKAL jeg ha, så kjente jeg ble litt frustrert i går når jeg ble informert om at jeg kanskje ikke får ha det alikavel [:(]
Gikk egentlig ikke opp for meg før i går at vi kanskje ikke har bil som vi får festa isofix i[:-], er det noen som vet? evt finnes det en liste med hvem biler som har?
vet vi kan se dette i bilen selv, men da må jeg vente til mann min kommer hjem, og det er en evighet til, å jeg er svært utolmodig [;)]
har prøvd å google litt, men jeg er tydligvis ikke flink på det, for jeg får ikke opp no konkret svar [&:] jeg er en dårlig googler[:'(]
Vi har ihvertfall en peugeot 406 stasjonsvogn, 2002 modell [:)]
ORIGINAL: ice
hmmm, limo? [8D] finnes det da? , hehe, kanskje det er det samme som stasjons vogn? , makan, nå må denna kællen bli ferdig på jobb så jeg får sjekka! hadde liksom bestemt meg for at sånn sete SKAL jeg ha, så kjente jeg ble litt frustrert i går når jeg ble informert om at jeg kanskje ikke får ha det alikavel [:(]
limo betyr stasjonsvogn, så det er det samme :)