Hvem betaler regninger?

Begge :-)

Jeg betaler mine og han betaler hans, felles tar han da han tjener tre ganger så mye som meg :)

Jeg betaler mine og han betaler hans, felles tar han da han tjener tre ganger så mye som meg :)
Er sånn fordeling vi også har. Bortsett fra at jeg er student og han har fast jobb, litt usikker på om det er 3 ganger så mye mer han har. Men sikkert ikke langt unna. Da regner jeg stipendet mitt som inntekt.

Begge.

Jeg betaler som regel alt.. Jeg er husets økonom. Men om det går fra min eller hans konto er vi ikke så nøye på. Alt går til felles bruk uansett :) Deilig å ha et slikt uanstrengt forhold til penger..

Begge to:)

Han betaler sine og jeg mine.. og så fører vi budsjett og gjør opp oss imellom hver måned..

Vi tjener ganske greit og setter inn like mye penger på en felles regningskonto hver måned som jeg betaler alle regninger fra som er felles. Eneste regningene vi har hver for oss er studielån og mobilregning. Vi har også en annen felles konto som vi begge har bankkort til som vi kjøper ting til hjemmet, ungen og mat fra. Det som er igjen på lønnskontoen kan man gjøre hva man vil med, men setter noen ganger inn litt penger på en felles sparekonto som vi kaller for buffer/ferie.

Mannen betaler alle faste utgifter, men det er jeg som sørger for at det blir betalt.

Back
Topp