igjen...
Har noe spm :D
Har noe spm :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det bare å vente ja :p Til meg gikk det overraskende kjappt, selv om vogna ble liggemaks nde i tyskland lenge før fraktselskapet hentet den (fikk sporing og kunne følge med ) maks 3 uker , jeg rakk iallefall ikke å få lønn igjen før den kom :p betalte 1400 i mva , for tvillingvogna med bag. Regningen for mva fikk jeg samtidig med pakken som ble levert på døra av posten :)SookieStackhouse skrev:
Har bare satt den sammen , så ikke fått testet enda, men gleder meg. Ble litt overrasket over bagen som alle sier er så stor. Jeg synes den er liten :pSookieStackhouse skrev:
Hadde også simo-bag før! Stor og romsligSookieStackhouse skrev:
Tok 3 uker.
Fikk ei regning i brev samme dag som vogna kom, på 1400. Den inkluderte alt som jeg ikke betalte direkte til kiddies24
Min stoppet opp på sporingen i oslo og jeg trodde den sto fast i tollen, før det plutselig ringte på døra en dag og postmannen kom med vogna mi :) tror sporingen ikke virker mer når postSookieStackhouse skrev:
Hei, fikk du vogna lenge etterpå? Har bestillt fra kiddies og har bare fått hardbaggen foreløpig :S Er redd for at resten ikke kommer.. Å så lurte jeg på om det brevet på den norske momsen.. Er det på norsk eller kommer det med pakken fra tyskland?Fredrikke87 skrev: