Hvem bestillte tfk fra kiddies

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
igjen...

Har noe spm :D

Der var du :D

Fornøyd med vognen?
Jeg bestilte i dag:)
Hvor lang tid tok det før du fikk den?
Hva betalte du i ettertid evt hva gjorde du?
Har betalt fra banken i euro hva må jeg gjøre nå? bare vente?
Takk for svar ;D

SookieStackhouse skrev:
Nå er det bare å vente ja :p Til meg gikk det overraskende kjappt, selv om vogna ble liggemaks nde i tyskland lenge før fraktselskapet hentet den (fikk sporing og kunne følge med ) maks 3 uker , jeg rakk iallefall ikke å få lønn igjen før den kom :p betalte 1400 i mva , for tvillingvogna med bag. Regningen for mva fikk jeg samtidig med pakken som ble levert på døra av posten :)

Gleder meg betalte vel 5000 for vognen så 1400 til er jo ingenting...
Var jo på Barneas hus og regnet ut for vogn og bagen og regntrekk ble 11000 her i norge
Gleder meg...
Men vognen da trives du med den eller har du funnet noe du ikke liker?
Har bestilt lik som deg  men 2011modell :D

SookieStackhouse skrev:
Har bare satt den sammen , så ikke fått testet enda, men gleder meg. Ble litt overrasket over bagen som alle sier er så stor. Jeg synes den er liten :p

Hehe syntes sikkert den er liten selv siden jeg har en Simo Bag til simovogna og den er stor :P
Men fikk ikke du igjen av posten også? Eller far vi bare en regning så betaler man den?
Uff har aldri bestilt fra utlandet før jeg hehe :P
Hvor mange uker før du fikk den sa du?

SookieStackhouse skrev:
Hadde også simo-bag før! Stor og romslig

Tok 3 uker.

Fikk ei regning i brev samme dag som vogna kom, på 1400. Den inkluderte alt som jeg ikke betalte direkte til kiddies24

Gleder meg, den står som outcaust fra danmark eller noe nå venter i spåenning

SookieStackhouse skrev:
Min stoppet opp på sporingen i oslo og jeg trodde den sto fast i tollen, før det plutselig ringte på døra en dag og postmannen kom med vogna mi :) tror sporingen ikke virker mer når post

Jeg så på posten nå og da sto dette
Sendingen er fortollet
Årsak: Sendingen er ikke komplett
24.05.2011 12:33, 0024 Oslo

Tror du den kanskje kommer i morgen med bring da?

Fikk du begge pakkene sammen?

Jeg fikk en i dag jeg med hardbaggen og regntrekket, venter på vognen :(
ÆÆÆ hehe....

Hei, fikk du vogna lenge etterpå? Har bestillt fra kiddies og har bare fått hardbaggen foreløpig :S Er redd for at resten ikke kommer.. Å så lurte jeg på om det brevet på den norske momsen.. Er det på norsk eller kommer det med pakken fra tyskland?

Fredrikke87 skrev:
Hei, fikk du vogna lenge etterpå? Har bestillt fra kiddies og har bare fått hardbaggen foreløpig :S Er redd for at resten ikke kommer.. Å så lurte jeg på om det brevet på den norske momsen.. Er det på norsk eller kommer det med pakken fra tyskland?

Håper du har fått alt som trengtes nå, så ikke dette før nå jeg

Back
Topp