Hvem begynner å få mage?

Liinn

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Sist begynte magen i 4. mnd.
Men mange opplever at magen kommer fort ved de neste graviditetene.
Så jeg er 7 uker i morgen og venter i spenning på min lille kul.

Så er det noen som merker forandringer?
 
Jeg fikk mage tidlig sist, tror det begynte å syns fra 11-12 uker. Da måtte jeg ihvertfall ha nye bukser :D

Nå syns jeg vanlige klær er ubehagelige, men jeg får de på med et nødskrik. Bruker mest kjole og skjørt nå, og da kommer det fram en liten kul nederst på magen på kvelden :-) Klarer ikke å dra den inn. Men baby er jo ikke større enn et blåbær, så det spørs vel om det er andre ting.

Er 7+2 i dag ❤️
 
Jeg er 7+4 i dag og den er nr.3, så ville tro at magen kommer tidligere denne gangen. Men merket ikke noe enda☺
 
Jeg har litt å gå på, men er veldig oppblåst, så har fått en mer gravid mage, en Bilring... hehe☺ helt I orden for meg ❤
 
Ja opp låst er jeg også. Og jeg vet at spira ikke er større enn en bønne. Men tenker at det må jo skje mye med livmoren og oppblåsthet og sånn. Ei venninne av meg fortalte det til alle da hun var 2 mndr. Da hadde hun fått skikkelig mage allerede. Så hun måtte si det før folk spurte.
 
Jeg merker at jeg er oppblåst på kveldene, men på dagen så synes det ikke ennå. Merker at jeg tar meg selv i å helt ubevist stryke meg over magen så mulig det kan avslære noe.:smiley-ashamed008
 
Jeg husker faktisk ikke når magen kom med de andere... Men altså jeg har litt mage fra før, så nå bare lar jeg være å trekke den inn og heller prøver å la det bli en babykul, hehe
 
Jeg har mye hengehud fra første enda så står jo litt urtover uansett her. Men føler meg så oppblåst at det er helt herlig å bruke mammabukser :P
 
Ja veldig oppblåst, så må snart på loftet å hente flere mamma bukser :)
 
7+2 :D

Alltid tenkt "det er for tiiiiidlig" når andre legger ut magebilder før uke 12. Men magen men ser ihvertfall annerledes ut nå enn før :p

(Ikke legg merke til tannkremflekkene på speilet!)

image.jpg
 
Er 3 i magen, sist fattet folk mistanke rundt uke 7-8, er 6 uker nå og merker at magen vokser! Men har lagt på meg i det siste, så føler meg mest tjukk! Men føler folk kiker på magen nå, flaks at det er juleferie snart så kanskje jeg kan drøye med å fortelle 2-3 uker til :)
 
Er 3 i magen, sist fattet folk mistanke rundt uke 7-8, er 6 uker nå og merker at magen vokser! Men har lagt på meg i det siste, så føler meg mest tjukk! Men føler folk kiker på magen nå, flaks at det er juleferie snart så kanskje jeg kan drøye med å fortelle 2-3 uker til :)
Tre stk i magen?? eller nr 3 ?
 
Er 3 i magen, sist fattet folk mistanke rundt uke 7-8, er 6 uker nå og merker at magen vokser! Men har lagt på meg i det siste, så føler meg mest tjukk! Men føler folk kiker på magen nå, flaks at det er juleferie snart så kanskje jeg kan drøye med å fortelle 2-3 uker til :)
Du får bare si "huff, nå må jeg begynne å trene litt, lagt på meg 3kg" da tenker de ikke noe mer over det tror jeg :p
 
Nr 3 :D haha, litt dårlig norsk her bare ;)
 
Du får bare si "huff, nå må jeg begynne å trene litt, lagt på meg 3kg" da tenker de ikke noe mer over det tror jeg :p
Haha, ja får prøve det :D
 
Back
Topp