Hvem barnevogn på snø?

En med store lufthjul. Spesielt de som har fire faste. For eksempel de store, tunge emmaljunga vognene

Min favoritt er thule urban glide2, også låse forhjulet. Men vi bruker Bugaboo Buffalo også. I løssnø er egentlig ingen barnevogner helt optimale, men thule er etter min mening det nærmeste du kommer.
Og helst en vogn som ikke er så tung, synes selv emmaljunga med fire låste hjul er blyyyyyytung i løssnø.

Meier på vogna?

Får kjøpt clip-on-ski til barnevogn! Da er all snø en lek!

En med store lufthjul. Spesielt de som har fire faste. For eksempel de store, tunge emmaljunga vognene
De tunge Emmaljunga vognene på snø har vi også veldig god erfaring med

Har brukt både Stokke trailz, emmaljunga viking, tfk trillingvogn og bsbyjogger elite på snø synes alle er like gode.

Jeg liker best emmaljunga deluxe understellet på vinteren. Har en del vogner of føler de store faste hjulene er de som er mest stabile. Har holdt på å velte pga vogner med svingbare og små hjul før. Men dette kommer vel ann på hvordan det er med snø der man bor.

Veldig fornøyd med vår Silver Cross sleepover til snø. Den har fire faste store lufthjul.

Vår Emma ljungs duo Edge fungerer veldig fint :) vi har også kjøpt små ski lignende jet-ski til vogna for de mest snøfylte dagene på gangveier der det ikke er blitt brøytet. Fungerer utmerket, og har alltid kommet meg frem med dem uansett snømengde :)

Emmaljunga Mondial Deluxe med Deluxe-understellet (fire store lufthjul (faste)) er fantastisk i snø :)

Back
Topp