Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi valgte min pappa. Å det tror jeg det blir denne gangen også hvis ikke jeg vil gjøre det selv denne gangen.Hvem har båret deres dåpsbarn i kirken? Er det ikke vanlig ag en av foreldrene eller en fadder gjør det?
Var hun fadder?Søstra til gubben gjorde det og holdt han under sjølve dåpen.
Var han fadder?Vi valgte min pappa. Å det tror jeg det blir denne gangen også hvis ikke jeg vil gjøre det selv denne gangen.![]()
Nei kusinen min, og sambo sine 2 eldste søskenVar han fadder?
Ok. Føles mest naturlig at foreldre eller fadder bærer. Men en av besteforeldrene her har for en stund siden allerede spurt om å få bære til dåpen... Lurte på om vi da måtte la slle besteforeldrene være faddere.Nei kusinen min, og sambo sine 2 eldste søsken![]()
For oss var det ikke noe "tøft" valgOk. Føles mest naturlig at foreldre eller fadder bærer. Men en av besteforeldrene her har for en stund siden allerede spurt om å få bære til dåpen... Lurte på om vi da måtte la slle besteforeldrene være faddere.
Da er det jo mer naturlig ja. Syns egentlig det er en merkrlig ting å spørre om, og føler litt på at det blir feil på vegne av de andre besteforeldrene. Dette er tredje og siste barn, ingen andre besteforeldre som har fått bære eller være fadder.For oss var det ikke noe "tøft" valg![]()
jeg har jo bare pappa og foreldrene til sambo bor på Island å hadde dessverre ikke mulighet til å komme.
Så det falt seg sånn.![]()