Hvem av juli mammaene

33+5 :)
Men er vel best at han holder seg inni magehuset litt til :)
Hvor langt er du da???

34+2, 4 dager før deg i køen da, hehe, men best å vente litt til her også ;-) Men i dag tror jeg slimproppen har gått hos meg, og når jeg leser om Majalis nå, så skjønner jeg at det jo KAN bety at ting er nært forestående.... Samtidig som det enda kan ta tid. Wæ, skrekkblandet fryd over å nærme seg her... ;-)

34+2, 4 dager før deg i køen da, hehe, men best å vente litt til her også ;-) Men i dag tror jeg slimproppen har gått hos meg, og når jeg leser om Majalis nå, så skjønner jeg at det jo KAN bety at ting er nært forestående.... Samtidig som det enda kan ta tid. Wæ, skrekkblandet fryd over å nærme seg her... ;-)
Enig! Majalis har jo vært nevnt flere ganger o denne tråden å. Sannsynligheten er vel at hun er neste mann ut- men ingenting et skrevet i Stein nei, her kan vi får overraskelser!

Søren da! :) Har en del murringer nederst i magen og kynnere, men det kommer og går.. Og slimproppen er inntakt enda, så vidt jeg vet ;)

Søren da! :) Har en del murringer nederst i magen og kynnere, men det kommer og går.. Og slimproppen er inntakt enda, så vidt jeg vet ;)

Hehe ;-) Ikke godt å si hvor lang tid det tar! Jeg kan vel like gjerne gå på overtid selv proppen er gått... Men håper gjerne på 1.7. jeg :-)

Hehe ;-) Ikke godt å si hvor lang tid det tar! Jeg kan vel like gjerne gå på overtid selv proppen er gått... Men håper gjerne på 1.7. jeg :)

Neiii, kommer når han kommer. Håper jeg slipper å gå over terminen. Har ikke gjort det med de 2 andre så ;)

Neiii, kommer når han kommer. Håper jeg slipper å gå over terminen. Har ikke gjort det med de 2 andre så ;)

Håper på juli pga permisjonsukene til far, men bortsett fra det tar jeg gjerne imot 1-3 uker før jeg altså :-) hvis du har fått før med de 2 andre, går du vel sikkert ikke over nå heller :-)

Back
Topp