Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja disse tvilling mammaene har jeg glemt. Ser dem jo ikke mye i trådene ter, men ser jo nå at de er aktive i egen tråd....Jeg tipper Majalis, eller så tror jeg noen av disse tvillingmammaene blir tidlig ute
Med min flaks blir jeg gående to uker over![]()
charieo og momsepia mener jeg på har termin samtidig sånn ca?HeheVi er aktive inne på egen tråd ja
ikke sikkert alt der inne er så interessant for dere
men vi er her-og vi er still going strong
nå skal ikke jeg snakke for de andre,men jeg følger hvertfall med på trådene her inne og-i tillegg til tvillingtråden
jammen ikke godt å si hvem som er først ute av oss...
Jeg har tenkt å "holde igjen" en god stund enda-haha hvis jeg klarer det
Jeg er hvertfall den som har sist termin av tvillingmammaene,Charieo har først-tror jeg???
![]()
Signere denne!Charieo skrev jo at legene hadde snakket om å sette henne i gang på tirsdag. Og siden vi ikke har hørt noe fra henne så tenker jeg at det er godt mulig hun er travelt opptatt med jentene sine nå?
Håper bare alt er fint med dem alle 3.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nei hun meldte seg ikke på da jeg ordnet det hvertfall....Har hun ikke en sladrevenn?
Du fikk jo rett!holder en knapp på Charieo jeg![]()
Var jo ikke en gjettekonkurranse for min del da.... Bare glad at det står bra til med mor og barnDu fikk jo rett!
He He mente det heller ikke sånnVar jo ikke en gjettekonkurranse for min del da.... Bare glad at det står bra til med mor og barn
Nå er vi de neste![]()
Melder meg frivillig til å være nestemann ut me fødsel![]()
HihiFøles som det hadde vært greit her også tidvis ;-) Hvor langt er du?