Hvem av juli mammaene

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Blir mamma først, tror du?

Jeg tipper Ulfa, Majalis eller Roni... Andre som har tanker om temaet?

Jeg tipper Majalis, eller så tror jeg noen av disse tvillingmammaene blir tidlig ute :)

Med min flaks blir jeg gående to uker over :p

Jeg tipper Majalis, eller så tror jeg noen av disse tvillingmammaene blir tidlig ute :)

Med min flaks blir jeg gående to uker over :p
Ja disse tvilling mammaene har jeg glemt. Ser dem jo ikke mye i trådene ter, men ser jo nå at de er aktive i egen tråd....

Tipper Majalis og tvillingmødrene ja. De som har vært litt inn og ut av sykehus og kanskje dere som har født før termin i tidligere svangerskap.

Hehe :) Vi er aktive inne på egen tråd ja :) ikke sikkert alt der inne er så interessant for dere ;) men vi er her-og vi er still going strong ;) nå skal ikke jeg snakke for de andre,men jeg følger hvertfall med på trådene her inne og-i tillegg til tvillingtråden:) jammen ikke godt å si hvem som er først ute av oss... ;) Jeg har tenkt å "holde igjen" en god stund enda-haha hvis jeg klarer det ;) Jeg er hvertfall den som har sist termin av tvillingmammaene,Charieo har først-tror jeg??? :)

Hehe :) Vi er aktive inne på egen tråd ja :) ikke sikkert alt der inne er så interessant for dere ;) men vi er her-og vi er still going strong ;) nå skal ikke jeg snakke for de andre,men jeg følger hvertfall med på trådene her inne og-i tillegg til tvillingtråden:) jammen ikke godt å si hvem som er først ute av oss... ;) Jeg har tenkt å "holde igjen" en god stund enda-haha hvis jeg klarer det ;) Jeg er hvertfall den som har sist termin av tvillingmammaene,Charieo har først-tror jeg??? :)
charieo og momsepia mener jeg på har termin samtidig sånn ca?
Jeg må jo innrømme jeg gløtter inn på tvilling tråden ganske ofte for jeg er så fascinert over at dere har 2 mennesker inni dere. Det virker så koselig å ha 2 små søte inni der som sparker hverandre og koser seg <3
(mammen for dobbelt så mange plager sikkert, men det er så fint det samholdet de små bygger.)
Er en av mine drømmer å være så heldig å få bli mor til tvillinger...men antar jeg må se hvordan det går med en først og fremst ;)

Charieo skrev jo at legene hadde snakket om å sette henne i gang på tirsdag. Og siden vi ikke har hørt noe fra henne så tenker jeg at det er godt mulig hun er travelt opptatt med jentene sine nå?
Håper bare alt er fint med dem alle 3.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Charieo skrev jo at legene hadde snakket om å sette henne i gang på tirsdag. Og siden vi ikke har hørt noe fra henne så tenker jeg at det er godt mulig hun er travelt opptatt med jentene sine nå?
Håper bare alt er fint med dem alle 3.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Signere denne!

Har hun ikke en sladrevenn?

Jeg tror også en av disse tvillingmammaene! De bruker vel å føde tidlig?
Blir veldig spennende å høre om det/de første julibarnet iallfall!:)
Det nærmer seg nok nå! :)

Jeg tipper noen av disse tvillingmammaene, selv om jeg skal være ærlig og si at jeg ikke har fult med på tråden deres...

Back
Topp