hvem av disse?

Fjolsy

Gift med forumet

hvem syns dere er finest?. tenkte jeg ville ha en av de på rommet til fabian men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvem jeg vil ha.....

AKKURAT det sliter jeg med også! Står mellom de to på barnerommet..
Den største er jo mest praktisk, men den lille er jo så romantisk!

Lykke til med bestemmelsen[;)]

den lille er jo koseligst mens den store er det plass til mye mer i. så kan du jo ha kurver inne i "rommene"

Tror nok den minste blir finest på barnerommet. Vil tro den andre blir "litt for mye" liksom....[:)]

vi har den lille, men jeg syns den ser litt billig ut på en måte. så jeg ville tatt den andre! den er stiligst og enklere å bruke på et annet rom senere feks!:)

ORIGINAL: Viksi.

Denne var veldig fin.

syns begge var fine, men kommer jo ann på, hvor stort rommet er og hva du har tenkt og ha inni den...[:)]

den lille har også en sånn overflate som er UMULIG å gjøre ren. når man tørker støv med en litt fuktig klut feks, så sitter bare alt støvet fast i klumper etter at man har tørket over. ekstremt irriterende! og det gjør det selv om man tørker tre ganger i uka.hehe men for alt jeg vet kan det være at den andre også er sånn da...

rommet er sånn, tenkte å ha en av bokhyllene på veggen der vor senga står bare lenger bort. blir det stort med den største da?

Denne var veldig fin.

ORIGINAL: Tyren85

rommet er sånn, tenkte å ha en av bokhyllene på veggen der vor senga står bare lenger bort. blir det stort med den største da?

Jeg synes den lille passer best!! 

da ville jeg valgt den minste, den dominerer ikke rommet så veldig....men det er meg da[:)]

jeg hadde valgt den største, med tanke på sånn du sier du kan ha kasser inni hyllene med leker, bøker inni, osv.
også har du faktisk en hylle du kan ha til og med når barnet begynner å bli stort, for den er helt enkel! :)

ORIGINAL: eivår

Denne var veldig fin.

det syns jeg også.. har den i svart i stua!! veldig fornøyd!!! søøt i hvit!!![:)]

synes den er finest :) og mest praktisk

ja den er mest praktisk, er bare redd for at den blir for stor. rommet er liksom langt og smalt

ORIGINAL: Luremumsen76

DEnne er fin.
Noen som vet hvor dyp den er? Kunne tenke meg en sånn på rommet til Helene også.
HVor får jeg kjøpt den?

du får kjøpt den på ikea.
den er 149 bred, 149 høy og 39 dyp...koster 795kr

Back
Topp