Hvem andre har termin 6 februar?

Butterfly1

Flørter med forumet
Hvordan har dere hatt det i svangerskapet til nå?
Og hvordan er formen deres nå?
Noe som var ille før men blitt bedre nå eller omvendt=)?
Og hvor kommer dere fra?

Jeg har termin 6 februar=)

Jeg hadde forferdelig kvalme fra uke 4-9,så gav den seg helt,hadde ingen oppkast og heller ikke hatt det siden! Videre fikk jeg bekkenløsning fra uke 11 og den har forverra seg litt,men nå vært stabil i over 10 uker. Trener da annenhverdag på studio og det funker for meg=)

Nå syns eg halsbrannen begynner å komme mer og mer hver kveld,spesielt når jeg snur meg i senga,føles ut som om jeg må gulpe det opp=/ Men overlever!!

Ellers har jeg hatt ett fantastisk svangerskap med lite å plage på <3

Jeg kommer fra Sotra, 20min fra Bergen=)! Og trives der!

Jeg har termin 6.februar. :)
Synes generelt at jeg er i god form, men er mye trøtt for tiden og plages litt med bekkenet. Har redusert jobbinga litt siste uka fra 100% til 60%, men har hele arbeidsdager likevel. Bare mindre undervisning (er lærer). Det har hjulpet en hel del. Hatt kynnere lenge, og merker at de kan være kraftigere nå, men de kommer ikke så ofte siden jeg får mer pauser i løpet av arbeidsdagen.
Har hatt morgenkvalme hele svangerskapet, men ikke kasta opp så mye. Siste uka har jeg faktisk hatt flere dager uten kvalme, så det er ganske deilig. 
Kjenner til halsbrannen på kveldstid. Men spiser så mye klementiner på kveldene at det er nok ikke så rart. Funker med gaviscon da. ;)
Bor på Jæren.

Så koselig med termin samtidig jenter!
Jeg var litt kvalm de første ukene av svangerskapet men ikke så mye at jeg skal klage på det (spydde aldri). Gikk fort over fra kvalme til ekstrem dunkende hodepine. Ble sykemeldt pga hodepinen i ca 3 mnd og være sykemeldt siden. Vanskelig og ikke jobbe for en som nesten går på veggen av å ikke ha noe å gjøre hehe...Men man vender seg til alt etterhvert. Fikk halsbrann ganske tidelig i svangerskapet men nå er den dobbelt så ille. Våkner om nettene pga halsbrann å må ha gaviscon som hjelper en gang i blandt... Men det er bedre enn at det aldri hjelper!=).

Sover lett/dårlig...Våkner av at armer og ben sovner og verker hver natt. 
Å sånn har jeg hatt det i endel mnd nå. Så jeg ser veldig frem til at jeg kan sove GODT de få timene man får sove med spedbarn i hus!;)
Har også lagt på meg endel...Men ser ut som det stopper opp litt nå. Det håper jeg virkelig at det gjør. For knea mine har faktisk begynt å si ifra om at de ikke liker vekta mi. Gått opp 18 kg allerede. Har vann i kroppen som alle andre...Men ikke så mye faktisk. Så jeg er glad at jeg ikke har så mye av det ennå...Og håper det holder seg sånn!

Sånn da fikk jeg klage litt haha:). Svangerskapet for meg har være både oppturer og nedturer siden jeg ikke har klart å holde tritt med kroppens store forandringer, og ikke helt godtatt kiloene osv... Ps: Endelig funnet en BH som passer etter 7 og en halv mnd graviditet.. Gud og deilig å få plass til de rødsprengte øye epplene som jeg kaller de hahaha!

Missforstå meg rett... Kjempe glad for at jeg er gravid og kan bli det..Å det er koselige stunder også altså! :). Men jeg er glad for at for de fleste så er svangerskapene forskjellig fra hver gang. Kanskje jeg kan slippe litt av de plagene neste gang! 

Har også være uheldig og havnet på legevakt og føden 2 ganger den siste mnd pga blødning...Og pga magevondt den andre gangen. Var heldigvis ett blodkar som hadde sprengt bare! Men har mistet en gang før. Men dette var i uke 11.. Men man kjenner uansett panikken komme! Håper jeg ikke trenger på føden før jeg skal på ommvisning og føde!=)

GLEDER MEG TIL Å MØTE GULLET MITT! Vi venter jente. Vet dere hva dere venter?

Kommer forresten i fra Skien og bor der med min kjære samboer =)!

Elisabeth1 skrev:
Så koselig med termin samtidig jenter!
Jeg var litt kvalm de første ukene av svangerskapet men ikke så mye at jeg skal klage på det (spydde aldri). Gikk fort over fra kvalme til ekstrem dunkende hodepine. Ble sykemeldt pga hodepinen i ca 3 mnd og være sykemeldt siden. Vanskelig og ikke jobbe for en som nesten går på veggen av å ikke ha noe å gjøre hehe...Men man vender seg til alt etterhvert. Fikk halsbrann ganske tidelig i svangerskapet men nå er den dobbelt så ille. Våkner om nettene pga halsbrann å må ha gaviscon som hjelper en gang i blandt... Men det er bedre enn at det aldri hjelper!=).

Sover lett/dårlig...Våkner av at armer og ben sovner og verker hver natt. 
Å sånn har jeg hatt det i endel mnd nå. Så jeg ser veldig frem til at jeg kan sove GODT de få timene man får sove med spedbarn i hus!;)
Har også lagt på meg endel...Men ser ut som det stopper opp litt nå. Det håper jeg virkelig at det gjør. For knea mine har faktisk begynt å si ifra om at de ikke liker vekta mi. Gått opp 18 kg allerede. Har vann i kroppen som alle andre...Men ikke så mye faktisk. Så jeg er glad at jeg ikke har så mye av det ennå...Og håper det holder seg sånn!

Sånn da fikk jeg klage litt haha:). Svangerskapet for meg har være både oppturer og nedturer siden jeg ikke har klart å holde tritt med kroppens store forandringer, og ikke helt godtatt kiloene osv... Ps: Endelig funnet en BH som passer etter 7 og en halv mnd graviditet.. Gud og deilig å få plass til de rødsprengte øye epplene som jeg kaller de hahaha!

Missforstå meg rett... Kjempe glad for at jeg er gravid og kan bli det..Å det er koselige stunder også altså! :). Men jeg er glad for at for de fleste så er svangerskapene forskjellig fra hver gang. Kanskje jeg kan slippe litt av de plagene neste gang! 

Har også være uheldig og havnet på legevakt og føden 2 ganger den siste mnd pga blødning...Og pga magevondt den andre gangen. Var heldigvis ett blodkar som hadde sprengt bare! Men har mistet en gang før. Men dette var i uke 11.. Men man kjenner uansett panikken komme! Håper jeg ikke trenger på føden før jeg skal på ommvisning og føde!=)

GLEDER MEG TIL Å MØTE GULLET MITT! Vi venter jente. Vet dere hva dere venter?

Kommer forresten i fra Skien og bor der med min kjære samboer =)!

OGSÅ gleder jeg meg til SEX! Har ikke hatt det på flere mnd fordi det går så vondt i.... og i magen! Det er tungt å ikke ha det når man har lyst! :) Noen andre som har det sånn...At det gjør vondt?

Elisabeth1 skrev:
Hvordan har dere hatt det i svangerskapet til nå?
Og hvordan er formen deres nå?
Noe som var ille før men blitt bedre nå eller omvendt=)?
Og hvor kommer dere fra?

Jeg har termin 6. februar, og venter en liten gutt :) 
Jeg var veldig plaga av trøtthet frem til uke 12, ekstrem kvalme fra uke 10 til ca uke 27, og bekkenløsning fra uke 13-14 ca. Har ikke vært borte fra jobb mer en to arbeidsdager hele svangerskapet, og er megastolt over det :)
Jeg kommer fra Ålesund, men bor i Grimstad da :)

Thesso_88 skrev:
Jeg venter jente og hun skal hete Jenny=)! Førstegangsfødende forresten!

Fint navn! =) Vi venter også jente og hun skal hete Aurora <3...Førstegangsfødende jeg også:).

Back
Topp