hveit ikke helt....

Inguciitis

Flørter med forumet
.... hva er garnt! Gutten min hater til at jeg skfter bleie eller kler paa han, da han hylskriker! Det er saa slitsomt, hjelper litt med sang, men oftest hjlper det INGENTING!!!
Etter vi er ferdig med stell alt er bra igjen..... blir det saan alltid eller er det bare alderen! Gutten min er 8 mnd og 2 uker gammel!

huff jenten min er helt lik. hyl skriker når vi legger ho ned på stelle bordet, vil helst sitte der. men er litt vanskelig å skifte bæsje bleie når de sitter. så håper at det bare er en fase..

Her er det likedan. No blei eg veldig glad at vi er i sammebåt, for eg har følt at det har vært noko galt med minsten. Kan nemlig ikkje huske at eldste var sånn.

Samme her, min gutt blir skikkelig sint å sur hver gang vi kler på eller skifter bleie! Må alltid underholde å synge for at den stunden skal bli koselig, skikkelig slitsomt!

Samme her :(
Det hjelper noen ganger og gi han en leke ...Men, ikke alltid...Han vrenger hele kroppen..
Så vi må nesten alltid være 2 om og skifte på han..Spesielt bæsjebleier........
Hehe.....

Disse små og sta søtingene :)

tror det hører til alderen, gitt. Alle mine 3 har vært sånn. Å skifte bleie eller klær, ja, DET er kjedelig det :-P med eldste så var det slik helt til hun slutta med bleien.

Blir bedre når de kan stå skikkelig, for da skifter man stående og bæsjebleier i dusjen ;)

Med eldste ble det bedre når hun rundet året :D

Vi har gitt opp stellebord. Vasker han i vasken og tørker på fanget med håndkle + må bruke up&go bleier. Han er så sterk, og bare vrir seg om vi legger han på rygg...helt umulig. Virker som han liker å bli vasket i vasken da...men når håndkleet kommer er det krise ;-)

Uff, her også er det et problem!! Han HYLSKRIKER og spenner kroppen så han er helt stiv, nesten umulig å få han til å sitte på fanget når vi skal ta på klær. Veldig fortvilende! Håper det ikke varer så aaaalt for lenge ;) Kaller ham bare lille pinne... ;)

Det var jo fint å høre at vi er ikke alene..... hehehe Håper at det går over etter vært!
Få vi bare underholde de små og vare tolmodige!

Du er ikke alene! Blæh! det kan være ett styr med de bæsjebleiene.. da må jeg ha med en leke eller noe for å få hun til å ligge i ro... en hun ikke har i kassa, "en bad" leke

Min er også sånn noen ganger. Hjelper som regel å gi han noe å leke med mens han ligger der. 
Om han har vært sår i rumpa den dagen er han også ganske ille, tror nok han gruer seg stakkar :(

Helt vanlig :)
Guttungen hater å kle på og av. Jentungen var lik i en periode hun også.
Passet ei jente i fjor fra 10-12mnd og hun vridde seg som en ål på stellebordet hun også.
Vi får bare holde ut. På de værste bleiene får jeg hjelp, eller finner noe han kan fikle med.
Tannbørsten min eller no. Har måttet kaste den en gang da han stappet den ned i skitten.. :P

Har vært sånn her og en stund, men er bedre nå, men har alltid en leke i nærheten som hun kan holde på med mens vi skifter på henne:)))

Back
Topp