hvat???*oppdatert x2*

ard87

Glad i forumet
våknet gikk po do nr.1

satt meg ned på pc i 2 sek måtte nr.2 går på do og.

trusa mi er klissvåt!!! nå snakker vi som om jeg har tissa på meg...men jeg har ikke merket at det rant i det hele tatt[&:]

kan det være forstervann?? burde jeg ringe føden? jeg har også veldig sterke kynnere nå og mens murring
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

her renner det enda...fosser ikke men den kommer dråpe tter dråpe og jeg kjenner det

snakka med føden og fikk time kl.2...fikk beskjed om å ta på meg bind så de kan analysere den når jeg kommer

mens smertene blir sterkere og jeg har sammentrekninger...får se hva tiden bringer[:D][:D]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

da er jeg tilbake fra sykehuset

hodet var festet og den vannen som lå under var borte så han sa at jeg var i gang siden det var rieaktivitet...så ble sendt hjem og fikk beskjed om å ta det rolig og se hva som skjer...han sa at jeg skulle vente 3 dager og hvis riene ikke tar seg opp så skal jeg ringe

så får se hva som skjer kanskje det blir baby på meg neste uke[:D]

Aner ikke, men du kjenner vel om det er urin eller ikke? Om det ikke kjennes ut som det, ville jeg ringt føden ja[:)]

ORIGINAL: Blanco

Aner ikke, men du kjenner vel om det er urin eller ikke? Om det ikke kjennes ut som det, ville jeg ringt føden ja[:)]

jeg kjente verkeb det ene eller det andre...kjente ikke at det ble vått engang

ORIGINAL: ard87

ORIGINAL: Blanco

jeg kjente verkeb det ene eller det andre...kjente ikke at det ble vått engang

ville ringt ja... kan absolutt høres ut som at vanne er gått.
da vannet mitt gjikk med nr 1 så merket jeg det ikke heller før jeg bled kliss våt...[8|]
lykke til [:D]

ville ringt til føde jeg og.. de sjekker fort om det er fostervannet..
Ta å legg noe i mørk bomull i trusen. (vaskeklut eller en truse til)
Da ser man lettere om det har kommet noe mer...

vile ring føden ja.. viss du har tisset på deg ville du sikkert ha luktet det og kjent det på en måte

ORIGINAL: ard87

ok men da ringer jeg nå så oppdaterer jeg med hva di sier[;)]

do that snuppa[;)]

Krysser fingre for det er vannet ditt da [;)]

oj så spennende [:D]
Krysser fingrene for deg jeg nå [:D]
Og masse lykke til hvis det starter nå jah [:D]

wiiii, så spennende!!!! masse lykke til[:D][:D][:D]

åhhh så spennende da!!! da krysser vi fingrene for at du er forsiktig i gang - og ser frem til oppdatering via sladrevenn, da?? [:D][:D][:D] LYKKE TIL!!

ORIGINAL: mamman til erven

Oooooo... Så spennende[:)] Kanskje det blir baby på deg i dag[:D][:D][:D] Lykke til[:)]

signerer[:)]

Spennende! Lykke til.

tusen takk....men vær snille og kryss fingrene på at det ikke skjer no før søndag...mamma og søstra mi som er på ferie kommer ikke hjem før da

må bare si at dere er helt fantastiske og støttende alle sammen

og jeg er veldig glad for at jeg hører til dette forumet[:D][:D]

ORIGINAL: mamman til erven

Oooooo... Så spennende[:)] Kanskje det blir baby på deg i dag[:D][:D][:D] Lykke til[:)]

Back
Topp