Hvalross!!!!

Grete71

Forumet er livet
Er det noen andre som puster som en hvalross for tiden???????!!!!! En bitteliten gåtur, opp og ned en liten trapp, så er det pust pes pust pes! Bare det å ligge på siden på sofaen for å hvile medfører et rart tempo på pusten. Puuuuuuust....... Og helst bare gjennom nesen slik at det VIRKELIG lager lyd..... [:'(]

Jeg sa det til mannen min at jeg høres ut som en hvalross. Vi må opp en lang trapp for å komme inn i leiligheten... Like tungpuset hver gang jeg har kommet meg inn....

Jepp.... hvalross her også. Helt utrolig. Blir flau av og høre på meg selv noen ganger.
Klem

Melder meg inn i klubben..
En tur ned for å sette på vaskemaskin i kjelleren føles som å løpe 1000meteren :|

Puuuuuuuh godt det ikke bare er meg!!!!!!!! [:D] og så utrolig vanskelig det begynner å bli å komme seg opp av sofaen!!!!!! Sambo kunne ikke forstå at jeg reiste meg fra liggende stilling på en så bakvendt måte, når han satt nede med beina mine. Det var jo bare å flytte beina først.... Da sa stedatter på 15: jamen far, de' e ikkje så lett, magen e jo i veien!!!! [:)] herlig også!

Fra liggende på sofaen.. I KNOW!![8|]

og det med forståelse for at magen "er i veien" - som BLÅST BORT, altså [&:]

Hehehe.... Han er veldig flink til å LE av meg, da! [8D] nei, de skulle nok ha prøvd selv... Bare det å bøye seg ned for å ta på sko.... Men han begynner å bli flink til å hjelpe meg. Grabber støvsugeren rett ut av hendene mine! Men det kan jo være fordi jeg tramper litt hardt i golvet av og til for å få ham til å ta hintet.... [:D] nei, noen mannfolk må visst ha det inn med teskje - de ser ikke hva som må gjøres. Jaja, skal overleve dette også! [:D]

Prøver å forklare at å plukke opp ting fra golvet er en kjempejobb for meg akkurat nå..
Men får ikke mye forståelse DER, nei [8D]

Grrrrr! Det er jo ikke bare at magen er i veien, men det er jo direkte ubehagelig!!! Men jeg må si jeg har blitt ganske flink til å spør om hjelp, da... Og da gjør han det uten å mukke, flirer heller litt.... [:)] Og det er nok kun de 2 siste ukene jeg har blitt flink til å spør, han kan jo ikke vite hva jeg tenker, og jeg har innsett at jeg ikke er SUPERKVINNEN, selv om jeg sikkert skulle ønske det.... Grensen er visst nådd for meg også. [&:]

Ja, er visst en grense for alle..
Jeg er IKKE flink å spørre om hjelp [8|] burde nok lære meg det[8|]

Men får jo dårlig samvittighet når jeg går hjemme hele dagen uten å plukke opp de tre fire tingene som ligger på gulvet og ikke skulle vert der

Ja, ting ble faktisk MYE lettere når jeg bare tok meg sammen og spurte om hjelp.... Jeg fikk jo kjeft for at jeg IKKE spurte! Stakkar, han kan jo ikke lese tankene mine! Og det virker faktisk som om han ikke føler det som noe mas. Nei, kjære deg, vi er ikke SUPERKVINNER! [:)] og det vet mennene våre!!!! [:D]

Men heldig er dere som har gubbene deres hjemme da[;)]Min har vært på sjøen nå i 6 uker og det kjennes nesten ut som jeg har blitt dobbelt så stor på disse ukene[:)]Meen heldigvis har jeg en kjempeflink liten frøken som synes å støvsuge å brette klær å slike ting e kjeempemorsomt[:)]Må benytte meg av henne før hun blir lei gitt[:D]
Synes dette med å ligge på ryggen har blitt et ork!![8|]Kjennes ut som oksygenet ikke kommer helt ned i lungene så jeg ligger bare å peser for å få luft! Å dette med trappene kjenner jeg meg igjen i[;)]Er nesten gla gubben ikke er hjemme så han får se den forsmedelige pesingen min når jeg skal gjøre noe..siste jaktturen min i høst var et strev så nå orker jeg ikke flere heldagsmarsjer på fjell! Skal heller begynne å mote meg opp til vasking av hus i advent skal jeg..[:)]Må jo gjøres det også...

Jeg ligger på siden.... Prøver å ligge på begge sider, men havner som regel på den ene. Og å begynner jeg å kjenne at jeg er vond i hoftene/mellom bena når jeg våkner. Er det nå vi må fram med puten mellom bena???? [:)]

Ja du må benytte deg av husmorhjelpen din så mye som mulig! [;)]

Samme her. Puster og peser. Føler et er tett i nesen hele tia... Lille pia har vært også syk nu i her uka så det tar på, for da er ho som limt fast i mæ, MEN så har æ en helt fantastisk mann som tok ho med til besteforeldrene, at æ fikk sove par tima. Det va herlig[:D]
Æ har sovet med en ekstra dyna mellom beina og armene siste to månad. det er bra for mæ[:)] Og den magen som bynner å bli veien... uffamæ! Er psykisk klar til å bli kvitt av d, men kommer nok å savne den etterpå. D er jo litt mystisk at man har kropp til å skape noe så vakkert og fullkomment.[:D]

Jeg er faktisk ikke blitt lei av magen enda! Men det kommer nok.... [&:] tror lille krabaten begynner å få det trangt der inne, bevegelsene kjennes mye bedre nå. Eller i hvert fall på en helt annen måte. Nesten så det til tider er ubehagelig! Og det er ikke fred å få når jeg skal legge meg! [:)] ojojojojoj nå var det liv!!!! [:D] skikkelige dunk til siden!

puster noe voldsomt jeg og... sånn at det irriterer meg selv når jeg skal sove...
Var på middag hos min bror for noen uker siden og det jeg fikk høre der var:
Søster,det er f... ikke mange som snorker når de spiser[:D][:D][:D]

Veldig morrsomt for han,til min store ergelse[:'(]

Back
Topp