Hva..

Nitho

Elsker forumet
Hva gjør dere her inne i forhold til jobben når dere må ha fri til timene på sykehuset? Får dere betalt fri? sykmelding?
Har vi krav på fri med lønn?
Har måtte avbryte og utsette 2 AIH forsøk pga ferieavvikling, ingen har kunnet jobbe min vakt.
Syns dette er litt leit og vanskelig. (Alle på jobben vet om vår situasjon, er helt åpen om prossessen)
Er jeg litt dumsnill kanskje, som utsetter for å ikke skape problemer for de andre. Har jo igrunn ventet lenge nok syns jeg.
Begynner jo å nærme seg 3 år med prøving. Og når jeg utsetter for å være snill og ikke får så mye som et takk en gang, så blir jeg jo litt skuffet og full av f.... Er ihvertfall siste gangen jeg gjør noe slikt. Da får de bare jobbe doble vakter. Men jeg vet jo ikke hva jeg har krav på i forhold til jobben.
Litt frustrert..

hei[;)]når jeg har vært på kontroller så har jeg brukt permisjon med lønn de timeme jeg har vært borte. når jeg har hatt uttak så har jeg fått 3 dager sykemelding av klinikken, har også brukt noen egenmeldinger, vi har 24 egenmeldinger i året kan bruke 7 etterhverandre. Mange som har denne ordningen.sjekk med sjefen din om dere har denne ordningen. Ellers har jeg fått meg en super lege som har ordna sykemelding for meg. denne gangen skal jeg være sykemeld hele ruge perioden. syns det er dårlig av jobben din og ikke hjelpe til, før fikk jeg også dårlig samvitighet men det er det slutt på,må vær litt ego når en er i en slik situasjon. prat med sjefen din og fortell hvordan du føler det, jeg har vært åpen med min sjef og hun har vært fantastisk med meg.ønsker deg kjempe kjempe masse lykke til[;)]

Noen ganger så må man faktisk prioritere seg selv først og arbeidskolegaer etterpå..
Hadde fått bestilt nytt forsøk å tatt meg fri for å fullføre det!!

jeg skal til på skole og alt mulig attførings greie nå.. men er så ego at jeg skal fullføre prøverørs også å at ting som det kommer. for akkurat nå er det, det som er viktigst for meg.

Har hatt permisjon med lønn de dagene jeg har vært hos lege[:)] Ikke vært noe problem å få, vi har rett på 10 dager i året[:)]

man har krav på permisjon med lønn når det er time til spesialist

Back
Topp