Hva

Hope90

Pergo baby??
VIP
SKal du gjøre denne tirsdagskvelden her?:)

Her skal jeg se svenske Hollywood fruer også koselig litt med mannen min:)

Skal prøve å sove litt før nattevakt.. Kjempe artig kveld prøvde å sove tidligere i dag men det gikk dårlig

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal se Biggest Loser, og nå må jeg se svenske Hollywoodfruer også kjenner jeg! Takk for tips :D

Også skal jeg spise min første middag på noen dager.. matlysten er helt borte gitt. Løvbiff med pommes og bernaisesaus var det eneste som fristet i dag.

Å Hollywood fruer er god underholdning,d må jeg og ha m meg!Ellers pleier jeg få m meg Nattpatruljen:)Idag hadde eg medarbeidersamtale m sjefen og fortalte om graviditeten,fortalte ikke om blødningen igår så d ble litt rart.Så jeg håper på en bra kveld uten blødninger:)

Jeg skal se Biggest Loser, og nå må jeg se svenske Hollywoodfruer også kjenner jeg! Takk for tips :D

Også skal jeg spise min første middag på noen dager.. matlysten er helt borte gitt. Løvbiff med pommes og bernaisesaus var det eneste som fristet i dag.
Nå blei jeg sulten igjen :D

Å Hollywood fruer er god underholdning,d må jeg og ha m meg!Ellers pleier jeg få m meg Nattpatruljen:)Idag hadde eg medarbeidersamtale m sjefen og fortalte om graviditeten,fortalte ikke om blødningen igår så d ble litt rart.Så jeg håper på en bra kveld uten blødninger:)
Vi krysser fingerne XXXXX:D

Mulig jeg tar opp fruene og biggest loser og går og legger meg istedet. Ikke helt i form kjenner jeg.. Var sånn i går også, men bare på kvelden. Går det an a? Kveldsinfluensa?:D haha

Jeg får besøk av en medstudent, vi skal forberede praksis :) Etter det skal jeg legge meg tror jeg, trøtt! :D

Hadde planer om å dra på spinning, men "forsov" meg på sofaen i stedet :p Så daa blir det heller ei skål fruktsalat og tv-titting :p

Her prøve eg å få på meg noen kler å gjør meg klar t klubb me kjekke jenter :):) glede :) men ingen kler eg føle meg vell i , oppblåst i dag :(

Rydde litt her og se Sons of anarchy :)

Skal slappe av med gubben og se på ikveld med ylvis :)

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Slappe av i godstolen å se sinnasnekkern å ylvis:-)

Her står Asbjørn Brekkeshow og Ylvis på menyen :-)

"Alene" hjemme. Lillegutt sover og mannen er på jobbreise. Det blir vel tv og forum + kanskje litt kakespising. Har en del rester fra bursdagen til gutten :-)

Back
Topp