Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er derfor jeg velger å kun klippe i dag, klarer ikke gjøre alt på en gangSå deilig å gå til frisøren, har tenkt tanken selv også men jeg vet ikke om jeg skal vente for jeg får litt vondt av å sitte i ro for lenge i dag får jeg besøk av en venninne og hennes nurk på litt over 1 mnd. gleder meg men før den tid må jeg vaske gulvene senere blir det bare avslapping håper du får en fin dag.
Termin 16 Juli
Er derfor jeg velger å kun klippe i dag, klarer ikke gjøre alt på en gang
Så koslig å få besøk av baby
Takk det samme
termin 21.07.2013
Er litt deilig å få stelt seg litt på slutten slikKanskje jeg også skulle bare klippet meg.. Har lyst å gjøre noe helt nytt med håret, har faktisk ikke klippet meg på sikkert 2 år så jeg har hår helt ned til rumpa mest fordi mannen vil at jeg skal ha det slik.. Han ELSKER langt hår men nå er mitt riiiimelig slitt i tuppene så det er vell på tide! Hehe..
Termin 16 Juli
Er litt deilig å få stelt seg litt på slutten slik
Oii, det var langt, hvordan har du klart å spare så lenge?
termin 21.07.2013
Da må vi få se før og etter bildeHar alltid hatt langt hår helt i fra jeg var en liten jente så hver gang jeg klipper meg så har jeg som regel bare stusset det litt, har vel klippet meg ganske mye bare to el 3 ganger i mitt liv ellers bare stussing.
Men har bestemt meg for å prøve noe nytt nå så jeg tenkte frisøren skulle få frie tøyler når jeg gå
R der, eneste kriteriet jeg har er at de ikke får klippe det kortere enn til skuldrene hehe.. Kan ikke ta HELT av. skal du gjøre noe spes?
Termin 16 Juli
Nyt det er deilig med barnefri av og tilI dag er første dagen i mannens ferie og vi har barne fri. Nesten så jeg ikke vet hva vi skal finne på
Venter ei tulle 4. Juli 2013