Hva

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Skal dere damer i dag?

Jeg er stup trøtt. Har planer om en liten fjelltur. Har kynnere, så håper de gir seg før vi går.. og i kveld skal jeg til frysøren og klippe meg, det blir deilig:)

termin 21.07.2013

Så deilig å gå til frisøren, har tenkt tanken selv også men jeg vet ikke om jeg skal vente for jeg får litt vondt av å sitte i ro for lenge :) i dag får jeg besøk av en venninne og hennes nurk på litt over 1 mnd. ;) gleder meg men før den tid må jeg vaske gulvene :) senere blir det bare avslapping :) håper du får en fin dag. ;)

Termin 16 Juli

God morgen jenter. Trøtt i dag eg og, våknet i natt og måtte på do og da går det noen gode timer før eg sovner igjen :( ca 3 timer.... Så kommer storebror inn timen etterpå og klar for ny dag. Og i dag var det min tur å stå opp..
Men morgentimene går med på å hekle, og tenkte å lage frokostvafler og senere i dag tror jeg det blir en fjelltur. Tenkte å høre om svigers ville slå følge. Sjeldent de finner på ne med oss, så da tenkte jeg å invitere til noe..

Så deilig å gå til frisøren, har tenkt tanken selv også men jeg vet ikke om jeg skal vente for jeg får litt vondt av å sitte i ro for lenge :) i dag får jeg besøk av en venninne og hennes nurk på litt over 1 mnd. ;) gleder meg men før den tid må jeg vaske gulvene :) senere blir det bare avslapping :) håper du får en fin dag. ;)

Termin 16 Juli
Er derfor jeg velger å kun klippe i dag, klarer ikke gjøre alt på en gang:p
Så koslig å få besøk av baby :)
Takk det samme:)

termin 21.07.2013

Er derfor jeg velger å kun klippe i dag, klarer ikke gjøre alt på en gang:p
Så koslig å få besøk av baby :)
Takk det samme:)

termin 21.07.2013

Kanskje jeg også skulle bare klippet meg.. Har lyst å gjøre noe helt nytt med håret, har faktisk ikke klippet meg på sikkert 2 år så jeg har hår helt ned til rumpa ;) mest fordi mannen vil at jeg skal ha det slik.. Han ELSKER langt hår men nå er mitt riiiimelig slitt i tuppene så det er vell på tide! Hehe.. ;)

Termin 16 Juli

Kanskje jeg også skulle bare klippet meg.. Har lyst å gjøre noe helt nytt med håret, har faktisk ikke klippet meg på sikkert 2 år så jeg har hår helt ned til rumpa ;) mest fordi mannen vil at jeg skal ha det slik.. Han ELSKER langt hår men nå er mitt riiiimelig slitt i tuppene så det er vell på tide! Hehe.. ;)

Termin 16 Juli
Er litt deilig å få stelt seg litt på slutten slik:)
Oii, det var langt, hvordan har du klart å spare så lenge?
termin 21.07.2013

Er litt deilig å få stelt seg litt på slutten slik:)
Oii, det var langt, hvordan har du klart å spare så lenge?
termin 21.07.2013

Har alltid hatt langt hår helt i fra jeg var en liten jente så hver gang jeg klipper meg så har jeg som regel bare stusset det litt, har vel klippet meg ganske mye bare to el 3 ganger i mitt liv ellers bare stussing. :)
Men har bestemt meg for å prøve noe nytt nå så jeg tenkte frisøren skulle få frie tøyler når jeg gå
R der, eneste kriteriet jeg har er at de ikke får klippe det kortere enn til skuldrene :) hehe.. Kan ikke ta HELT av. :) skal du gjøre noe spes?

Termin 16 Juli

Har alltid hatt langt hår helt i fra jeg var en liten jente så hver gang jeg klipper meg så har jeg som regel bare stusset det litt, har vel klippet meg ganske mye bare to el 3 ganger i mitt liv ellers bare stussing. :)
Men har bestemt meg for å prøve noe nytt nå så jeg tenkte frisøren skulle få frie tøyler når jeg gå
R der, eneste kriteriet jeg har er at de ikke får klippe det kortere enn til skuldrene :) hehe.. Kan ikke ta HELT av. :) skal du gjøre noe spes?

Termin 16 Juli
Da må vi få se før og etter bilde:)
Jeg skal bare stusse og klippe meg pannelugg:) det har jeg ikke hatt på flere år:)

termin 21.07.2013

Pannelugg er veldig fint, alltid likt det! :) kos deg hos frisøren! :)

Termin 16 Juli

I dag er første dagen i mannens ferie og vi har barne fri. Nesten så jeg ikke vet hva vi skal finne på;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

I dag er første dagen i mannens ferie og vi har barne fri. Nesten så jeg ikke vet hva vi skal finne på;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013
Nyt det:) er deilig med barnefri av og til:)

termin 21.07.2013

Mornings :) Nå skal eg vekke ungene og få dem i bhg, så blir det å rydde litt rundt forbi og pakke baggen til pappaen og eldstegutt som reiser til Haukeland i mårå tiligt.

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Jeg skal også til frisøren idag!
Og så skal jeg sortere de klærne vi fikk til lillegutt i magen i går

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Jeg skal møte verdens beste venninner på kafe før jeg skal til akupunktur. I utgangspunktet smertelindring for bekkenløsning, men jeg håper hun har noen 'magiske' nåler som kan hjelpe til litt i modningsfasen ;-)

Termin 4.juli

Her pøser regnet ned :( Skal til frisøren, og det blir nok dagens utflukt ;)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Jeg tenkte å høre om min kjære blir med på en kafé eller noe. Må nyte de siste dagene før han reiser ut igjen, og hvem vet kanskje dette blir siste friperiode hvor det bare er oss to.

Kos dere damer :)

Termin 30 juli

Vi er midt oppi kjøp av nytt hus og selge dette gamle huset vårt, så jeg tenkte jeg ville få rydda litt mer, og pakka litt i pappesker.
Mye jobb, og vi har valgt elendig tidspunkt å gjøre alt dette her, men men.... Det går nok det å.. :)
Ellers skal dagen bli brukt hjemme med gutten min, jeg har ett hekletøy å henge fingrene i, også hadde jeg håpa været ble litt bedre så vi kunne være litt ute. :)

Ha en fin dag, jenter. :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Back
Topp