Hva...

PolarZebra

Elsker forumet
Jobber mammaene med her da? :)

Jeg er deltidsstudent. Går påbygg voksenopplæring nå, tar matte og naturfag nå og norsk og historie til høsten igjen :) prøver å få inn en deltidsjobb men er ikke veldig lett :/

Jobber 50% i matbutikk, og skal ta voksenopplæring påbygg fra høsten av :)

Masse lykke til med påbygg ifra høsten :) jeg er sjokkert over hvor lett skola var etter 7 år uten lærere og bøker :P

Jobber i matbutikk og mistrives stort. Håper eg får ny jobb før denne permisjonstiden er over

Masse lykke til med påbygg ifra høsten :) jeg er sjokkert over hvor lett skola var etter 7 år uten lærere og bøker :P
Takk for det :) forbereder meg på at det ikke blir lett med 2 barn, så godt å høre at du syns det var lettere enn forventa:)

Huff så leit da :(
Hva slags jobb ønske du deg da?

Sånn ca hva som helst annet, hvor som helst andre steder enn der eg er nå :p Er et utrolig dårlig arbeidsmiljø der og nye sjefen er en del frem og tilbake.

Takk for det :) forbereder meg på at det ikke blir lett med 2 barn, så godt å høre at du syns det var lettere enn forventa:)

Nå har jeg bare en, og kun tatt to fag da. Men har ikke vært lett fordet, siden guttungen hadde ørebetennelse minst en gang i mnd og hjemme ca 2 av hver 4. uke pga sykdom og feber.
Men nå er han operert og jeg har 4.85 i snitt i naturfag og 4.3 i matte så jeg er storfornøyd :D

Sånn ca hva som helst annet, hvor som helst andre steder enn der eg er nå :p Er et utrolig dårlig arbeidsmiljø der og nye sjefen er en del frem og tilbake.

Æsj så kjedelig da :/
Krysse fingra for at du finner deg ett annet sted fort :)

Nå har jeg bare en, og kun tatt to fag da. Men har ikke vært lett fordet, siden guttungen hadde ørebetennelse minst en gang i mnd og hjemme ca 2 av hver 4. uke pga sykdom og feber.
Men nå er han operert og jeg har 4.85 i snitt i naturfag og 4.3 i matte så jeg er storfornøyd :D
Skal heldigvis bare ta noen få fag jeg og :) huff, ikke noe særlig når de små er syke :(