Hva?

Gollemor skrev:

Mortania skrev:
Er det seriøst ingen her som vet at man ikke bør bruke BH i begynnelsen av ammetiden? Jeg har fått BH forbud i minst en uke etter fødsel.

I hvertfall:
Jeg regner med jeg drar opp i en joggebukse og kommer hjem i samme joggebuksen. Jeg elsker den og har brukt den nesten hver dag i sånn to år (bortsett fra den dagen den vaskes. Da loker jeg som regel rundt i en ANNEN joggebukse XD)

Hentesett
Melkesjokolade
Tørket Mango
Tannbørste og tannkrem

Så langt har jeg kommet. Må jeg bli lenger på sykehuset stikker jeg av med ipaden for å spille ettellerannet eller lese. Mobilen blir så liten...

Sånn helt seriøst lissåm?
Nei. Hva skjer når spruten står da? ;) Skjer ofte det også. Da er det temmelig lurt å ha en bh  man kan putte ammeinnlegg i. Hvem ga deg det rådet, forresten? For det er litt bombastisk å påstå at alle bør unngå bh i starten av ammeperioden.

må si meg enig med gollemor her, det jeg har fått beskjed om er å ikke bruke bh med bøyler, pga det kan stoppe melkeproduksjonen..?, men amme bh skal ikke være noe problem!

Satser på følgende (ikke i prioritert rekkefølge):
- mobil og lader
- joggbukse og vide topper som er lette å amme i
- tøfler eller flip-floper
- litt sminke og kremer for å freshe seg litt
- tannbørste og q-tips!!!!
- kamera (og kanskje lap-top)
- amme-BH og ammeinnlegg
- store vide truser (et must!)
- såpe og shampo (det de har på sykehuset er crap)
- litt tøy til baby og hente-sett

Det jeg glemte sist var deodorant og q-tips, og det var helt forferdelig siden jeg svettet mye på sykehuset. Hadde heller ingen sminke eller noe. Jeg skal ikke dolle meg på sykehuset, men det er deilig med en ansiktskrem og litt marscara...
Måtte også bruke sykehusets såpe etc, og da tørket jeg jo inn. 
Blader og bøker hadde jeg med sist, men leste ikke en eneste setning.

Har ikke planer om å være lenge på sykehuset, men det jeg skal ha med er: Ammesinglett (var så sår sist at alt egentlig gjorde vondt så satt som regel bare med en tskjorte.) Mykt dopapir Toalettsaker og litt sminke Blad/bok eller ipad Store truser 2 mørke bukser Singlett/ tskjorte og en jakke til å ha over Kamera Babytøy Ammeinnlegg Babyteppe Sist var vi 3 dager på barselhotellet og da kjedet jeg meg litt. Men denne gangen blir vi ikke så lenge.

NEKTER å gå uten bh faktisk!! hehe, har heller aldri hørt at man skal det..Kansje det er som flere sier pga spilene kan klemme på melkegangene du har hørt dette, Mortania?
Da burde amme bher uten spiler være helt ok, de er forresten allerede i bruk. to stk nyinnkjøpte sådanne:P

Eller tar jeg med stort sett det samme som er ramset opp her ja! Men egne bind, og mykt toalettpapir skal med..Myke, store klær og tøflene er og et must. Lypsylen er uansett med overalt:):)

Back
Topp