hva............

x1xTwGirly88

Gift med forumet
skal dere i dag da jenter???[:D]

Støvsuge[X(]

lage kake til bryllup i morgen og i kveld skal jeg på revy [:D]

På kino med begge søstrene mine[:)]

ORIGINAL: *LilleGoingenMin*

ORIGINAL: Lica86

På kino med begge søstrene mine[:)]

så søtt

Ja, gleder meg masse[:)][:)]

En film som heter norbit(tror jeg) komedie med Eddie murphy.[:)]

skal prøve å få rydda og vaska litt her, lage middag til min kjære mann kommer fra jobben og så skal vi til et vennepar ikveld med to små søte barn, ene er bare 5-6 uker gammel:) gleder meg!

Mamma kommer til meg snart.. skal hjelpe meg å lage kaker og sånn! Barneselskap i morgen[:D]

Sambo jobber til seint i dag og jeg er hjemme med Elias som er syk så blir en rolig dag og kveld

ORIGINAL: Rosapute

ORIGINAL: Lica86

En film som heter norbit(tror jeg) komedie med Eddie murphy.[:)]

Åja[:)] Har hørt typen har snakket om den. si ifra om den var bra da så skal jeg be han leste den ned[;)]

Det skal jeg gjøre[;)]

i kveld skal jeg sitte foran tv og spise snop!!!![:D][:D] sambo skal ut med noen kompiser så jeg å snuppene har huset for oss selv.. skal bare kose oss... skal bli deilig...
(men i morra derrimot.... da er det full pupp.. da skal jeg ut med veninnene mine!!!!!)

skal lese til eksamen....[&:]

blir bare sløvedag..skal kanskje halte meg til byen en tur og kjøpe gaver til "nevøen" min og niesen min[:)][:D]hos han er det star wars som gjelder, og til henne er det ole brumm,så det skulle være en enkel sak å finne noe[:D]

Vi har sovet i hele dag foreløpig vi. Føles iallefall sånn, våknet kl 9, la han igjen kl 11.30 og han sover ennå[:o][:D]

Når han står opp etterpå blir det shopping i byen og etterpå skal vi hente bilen på jobben til pappaen som er på lønningspils.

I kveld blir det sofakos foran tven[:D]

vi skal kanskje spise på ikea eller bare ute et sted med typen min. Bare han blir udru snart så han kan kjøre[:'(]
Og vist det blir på ikea,så skal jeg snike meg til og kjøpe ny badestamp til adrian selvom jeg lovte og ikke handle[:D]

Nei skal på trening klokka seks og etterpå er det rett hjem til smågodt posen...bv og msn...haha snakk om spennende liv[:D]

Back
Topp