Hva vipper deg av pinnen?

ElinS87

Betatt av forumet
I dag begynte jeg å tute fordi samboer ikke hadde fylt bensin på bilen, slik han sa han skulle på torsdag, slik at jeg måtte fylle.

Når jeg kom i båten ble jeg kjempesinna fordi noen andre hadde brukt koppen min, de nye som jeg hadde lagd til oss.

Urimelig? Gjett om!

:knegg::knegg::knegg:

Er ingenting som skal til. Nok at han kommer inn døra og sier; å, sov du..igjen? Grr. JA! JEG SOV, IGJEN! JEG ER GRAVID, OG SLIIITEN. styles/default/xenforo/hmh.gif

Alt mulig altså, han sier så mye på "feil" måte om dagen. Stakkars mann :knegg:

Jaja.. Jeg lager baby til oss, så det er vel lov? :love7

Så godt som alt her blir sagt på feil måte! Og spøk blir ikke veldig godt tatt i mot om dagen. Særlig ikke når han ser gravide damer og at de ser ut som "dundre på hundre"! Da får han høre at han har ei selv som snart er der!

Huff igår kveld glefset jeg til typen også begynte jeg å hylgrine fordi han tok igjen med samme mynt:D

Haha huff.. mannen husker fortsatt en episode da eg var gravid med første man (8 år siden) stakkars! Ellers kjenner eg nå med en gang hvis det er hormoner som snakka eller ikkje ;)

Advarte sambo med en gang testen visste positiv, at nå blir jeg hans verste mareritt igjen :-P
Jeg var ikke snill og søt med første mann, det er sikkert :-P
Er på god tur retning den veien nå kjenner jeg :-P

Jeg er på konferanse, og gårsdagen ble avsluttet med et sangnummer. Jeg var helt på gråten under hele nummeret, og ikke fordi det var så fint eller noe, jeg syntes at det var helt forferdelig falskt Kollegaen min, som ikke vet at jeg er gravid må jo synes at jeg er helt rar

Jeg blir kjempeirritert når jeg ser andre uttrykke sterke følelser for "småting". Akkurat som om jeg har monopol på å føle ting xsmile9 Haha , jeg skjønner ikke hvorfor, men tar meg i å bli irritert over gråtende personer på tv hele tiden :p

Satt i dåp i dag, og når presten sa noe som "dette er xxx, han er din bror i jesu navn" eller hva de sier, så måtte jeg holde meg godt i skinnet. Jeg kjente jo ikke barnet en gang ._. Var sånn på alle de 4 barna som ble døpt, vi kjente bare en av de :P

Kjente leppa skalv flere ganger i går under Ringenes herre. Og kan IKKE huske at den var så skummel! Sett den 1000 ganger og sist i vinter, liksom..

Jeg er vanligvis veldig lettrørt, så merker ikke den store forskjellen enda. Men jeg er så sint. Eller det skal så lite til før jeg kjenner jeg KOKER innvendig. Veldig gøy i kombinasjon med en treåring for tiden :shifty: Håper det går over, for dette er ikke noe kjekt i det hele tatt.

Back
Topp