Hva ville gjort deg...

Lbaby

Gift med forumet
lykkelig, få mindre bekymringer? Hva er viktig i ditt liv, hvis du kunne fått det nøyaktig slik du ville?

Er det mer fritid? økonomisk frihet? Mer tid med familien? Flere muligheter til å reise?

Hva er viktig for deg?

(Er mest på nov07, så relativt ny her inne på generell)[;)]

Håper på mange ærlige svar[:D]

Jeg er lykkelig.
Ne selvfølgelig, økonomisk stabilitet er viktig, og som student er det alltid ett spørsmål om penger..
Og så skulle jeg gjerne hatt klisterhjerne, så alt bare falt meg inn, helt naturlig og jegfikk bare Aer!!!

Økonomisk frihet er helt klart en av de tinga! Men så snart sambo er ferdig utdannet blir ting en hel del bedre[:D] I tillegg skulle jeg sååå gjerne hatt min familie her jeg bor.. Og mer fritid og overskudd til lillegull og sambo, det får en vel aldri nok av i en travel hverdag..[:)]

Jeg er lykkelig[:D]

Har alt mannen i mitt liv, god økonomi, kjærlighet og trygghet har jeg..
Og fire små puser katter:)

Nå venter vi på kjærlighets barne vårt:) Ikke lenge igjen til han kommer:)
Alt er topp her:)

Å tilbringe tid med barna min e og familie er det jeg setter pris på, skulle gjerne ha vært bedre økonimisk, slik at jeg ikke behøvde og jobbe så mye[&:] men kling i kassa må en ha for og kunne leve og bo, men håper på litt mer frihet økonomisk om noen år[:)]

ville gjort meg mer lykkelig å ha litt mer økonomisk trygghet (ikke frihet) Det å vite at joda vi vil greie å betale alle regninger... Og for å få dette til må jeg jo nesten bli ferdig på skolen

At mannen min ble frisk!

Når man går i i sykdom hele tiden er det ikke annet jeg ønsker. Alt annet er bra nok liksom.

Økonomisk stabilitet - separasjon + gigantisk fellesgjeld på leilighet vi ikke får solgt er ikke gøy.
Samliv - skulle ønske mannen og jeg ikke hadde vokst fra hverandre, at han ikke hadde trukket seg unna, forelsket seg i en annen osv.
Bolig - skulle ønske jeg hadde funnet en stor og billig leilighet med langtidsleie, i stedet for et helt greit sted med korttidsleie.
Helse - er livredd for at jeg skal bli like mye syk som jeg har vært tidligere, nå når jeg er alene med junior.
Studier - skulle ønske jeg fikk tid og ork til å lese så mye som jeg burde om kveldene osv.

Og så fremtiden, da - håper jeg en dag kan få en liten til, helst ei jente. Så er det store spørsmålet hvem i all verden faren skulle være... [8|]

dytt[:D]

Er ganske lykkelig. Endelig skal jeg bli mamma.[:D] Men økonomien kunne hvert bedre... [&o] Men det syns vel de fleste... He he.[:D]

er lykkelig.[:)] Blir enda mer lykkelig når vi har prøvd ut drømmen vår[;)][;)] selfølgelig er jo det jo alltid kjekt med mer penger[;)][8D] men har det topp[:)]

ORIGINAL: snikende ullteppe

e lykkeli egentli
men hadde ikkej skada m litt bedre økonomi

Du skulle spurt meg for ett par mnd siden[;)]
For nå er alt i orden her[:D]

Vi er alle friske og raske, økonomien gir oss ingen bekymringer, hus og bil, forholdsvis lavt lån...
Gode venner, flott familie, vi er klar for nr 2.....Jobb har vi begge.....[:)]

Åh ja! Kom på tre ting!
1) At pappa blir helt frisk igjen.
2) At det ordner seg med huset til søsteren min.
3) At jeg hadde fått meg fast jobb på skole eller kultur/allaktivitetshus/barnehage[:)]

Er veldig lykkelig jeg, selvom det hadde vært deilig med null lån og jeg kunne gå hjemme på fulltid(hadde sikkert blitt lei det også) men jobber jo ikke mer enn 70% nå, og går ned til 50% i august

økonomi er jo det beste da.
De beste tingene kan ikke kjøpes, men jeg vokste opp som "fattig", så å slippe å bekymre seg over penger er stort!

At jeg og mine kjære rundt meg får være friske.
At jeg og sambo holder sammen og har det godt ilag.
Større økonomisk trygghet og frihet (skulle ønske jeg hadde en jobb som jeg gledet meg til å stå opp til) [;)]

Hadde blitt lykkeligere av å slippe å bekymre meg så mye for framtida til jenta mi på 6 år som har lærevansker. Har hatt et flott skoleår nå, men nå vil de forandre totalt på opplegg og klasser i andre klasse[:(]

Akkurat nå er det svært lite som kan få meg mer lykkelig enn det jeg er.. [:)]

Er lykkelig akkurat NÅ! Har alt det jeg trenger, et fantastisk barn, snill og god samboer, god familie, god helse, hus, bil, trives på jobben, god økonomi osv.[:D][;)]

Back
Topp