Hva ville du valgt?

Ctina

Elsker forumet
Ja, jeg har vært innom høgskolestudier. Har gått førskolelærer, men dette er ingenting for meg så nå prøver jeg yrker innenfor vgs[;)] Det er foreløpig disse jeg står for og er veldig usikker. Er snart ferdig med første året så må bestemme meg. Det negative med BU arbeider er at jeg må flytta fra sambo her i Sverige for å ta læretiden i Norge. (Han studerer her og jeg tar nettstudie).

Hva ville dere valgt og hvorfor?

ORIGINAL: Skjønningene sine

er selv apotekttekikker og angerer sååå på at jeg ikke tok helsesekretær - veeldig vanskelig å få seg jobb som teknikker b.la

Tror du det er lettere å få jobb som helsesekretær?[:)]

Barne og ungdomsarbeider:) Er det sjøl.. Jeg synes det er deb beste jobben ever.. Er også lett å få jobb:) kan jobbe i skole, barnehage, ungdommer osv.. Ingen dag er lik.. men er dårligere lønn enn som førskolelærer da..

Er du ferdig utdanna som førskolelærer? Om du er det, så kan du jo ta videreutdanning å jobbe utenfor både barnehage og skole.

Jeg stemte ikke, for jeg er utdanna førskolelærer og syns det er verdens beste jobb!

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Jeg tror nok jeg ville tatt apotektekniker! Helsesekretær er et nokså usikkert yrke å utdanne seg til, det blir vanskeligere og vanskeligere å få seg jobb innenfor det yrket, etterhvert som teknologien tar over!

Takk[:)] Ja, jeg har hørt at mange legekontor ansetter bioingeniører og sykepleiere istedenfor helsesekretærer så du sier noe der.

ORIGINAL: camika

Er du ferdig utdanna som førskolelærer? Om du er det, så kan du jo ta videreutdanning å jobbe utenfor både barnehage og skole.

Jeg stemte ikke, for jeg er utdanna førskolelærer og syns det er verdens beste jobb!

Nei, er ikke utdannet. Har funnet ut i ettertid at jeg heller da isåfall vil jobbe so barne -og ungdomsarbeider. [:)]

ORIGINAL: *vimsa*

jeg er barne og ungdomsarbeider og angrer ikke på det:)

Innerst inne er det det jeg vil[:)] Men jeg vet ikke hvordan det er å ta læretiden i voksen alder. Ikke at jeg er såå gammel[8D] Og i tillegg har samboeren min tre år igjen av skolen og jeg ville startet opp etter neste sommer som lærling så det er jo tøft å bo så langt fra han og. Det er jo ikke samme system her i Sverige så jeg tror ikke jeg kan ta læretiden her heller.

er selv førskolelærer, så hadde fortsatt med det..hehe.
men barne&ungdomsarbeider blir jo i samma retning, så da hadde jeg heller fullført hs.
men valgte helsesekretær av disse valgene[;)]

BUA...
Går det selv nå...

Man får være både ute og inne, man får herje og leke sammen med barna, osv osv osv...
Heeeerlig yrke [:)][:)]

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

BUA...
Går det selv nå...

Man får være både ute og inne, man får herje og leke sammen med barna, osv osv osv...
Heeeerlig yrke [:)][:)]

Går du på skolen eller er du lærling?[:)]

Back
Topp