Hva ville DU valgt?:)

Hilde89

Forelsket i forumet
Trille dilemma, Maclaren, baby jogger city eller bugaboo camelon? Vinglepetter for ikke bestemt seg..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Om jeg skulle kjøpt trille nå ville det blitt Baby Jogger City Versa. Stort pluss med vendbar sittedel :)

Jeg er i samme situasjon, men trooor jeg har bestemt meg for baby jogger city mini gt! Ca de samme kvalitetene som elite, bare en mindre og lettere utgave. Pluss for store, gode hjul, til trille å være:) Ikke vendbar sittedel, men det har vi jo på hovedvogna så får trene litt på å sitte andre veien med den:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ville ikke valgt Bugaboo Cameleon som ren trille, det er jo en kombivogn! Jeg har den nå, men skal selge den for å kjøpe Quinny Zapp Xtra 2 :) Jeg gjør dette fordi jeg har en Emmaljunga Scooter til litt røffere terreng. Zapp'en er geniaaaaal når man skal dra noen plass (alt fra ferietur til middag hos familien) og vil ha en lett og fin vogn som tar liten plass. Full sovefunksjon og veldig sammenleggbar.

Maclaren XT! Har skrevet dette i en annen tråd, men føler det er verd å gjenta det, har forelsket meg i den trilla;) Det er en ren trille, så ingenting kan taes av og vendes. Den har full liggestilling, baggasjeplass under, + et par romslige lommer bak, luke så du ser lille bakfra, ekstremt god solskjerming(!) og regulerbart fotbrett og kan trilles med en hånd (selv om anmeldelsene av den sier at den ikke kan det). Den er dessuten enkel å slå sammen, er lett og tar liten plass i bilen. Vi bruker vogna vår bare når vi går på skikkelige turer nå, ellers bruker vi bare trilla. Ikke aktuelt å ta med noe annet enn trilla på ferie i sommer. Om man kun skal kjøpe en "flyplasstrille", derimot, er Maclaren både for dyr og "fin" etter min smak, men om man vil ha mer en "vogn nr 2" er denne helt suveren, spør du meg:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Maclaren XT! Har skrevet dette i en annen tråd, men føler det er verd å gjenta det, har forelsket meg i den trilla;) Det er en ren trille, så ingenting kan taes av og vendes. Den har full liggestilling, baggasjeplass under, + et par romslige lommer bak, luke så du ser lille bakfra, ekstremt god solskjerming(!) og regulerbart fotbrett og kan trilles med en hånd (selv om anmeldelsene av den sier at den ikke kan det). Den er dessuten enkel å slå sammen, er lett og tar liten plass i bilen. Vi bruker vogna vår bare når vi går på skikkelige turer nå, ellers bruker vi bare trilla. Ikke aktuelt å ta med noe annet enn trilla på ferie i sommer. Om man kun skal kjøpe en "flyplasstrille", derimot, er Maclaren både for dyr og "fin" etter min smak, men om man vil ha mer en "vogn nr 2" er denne helt suveren, spør du meg:)

Var vel etter jeg prata med deg da at den vognen er blitt sjesk;) hehe
Fått tilbud om å kjøpe grå Maclaren vogn med regn og vind trekk til 1400,- 2 år. Eller baby jogger city mini svart til 1700,- 1 år. Valgets kval!:p er dette gode dealer?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kjenner ikke til baby joggeren, men det er absolutt et akseptabelt tilbud med 1400 for Maclaren, tror den koster rundt 3500,- ny i Norge (hvis ikke det er enda mer?). Regntrekket følger forsåvidt med når du kjøper den, så det i seg selv gjør ikke desken noe ekstra god, med mindre det er det trekket med mønster på. Du får forøvrig kjøpt masse ekstrautstyr på ebay til supre priser. Kjøpte koppholder og ekstra "organizer" til å henge bak, tilsammen rundt kr 150.

♥ vår Babyjogger City GT! God pris, er det med eller uten bag? Nypris i dag er 3999,- u/bag..

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

PS: ser nå at det er den forrige Babyjogger Mini du har fått tilbud om.. Den nyeste modellen - GT - er utbedret med bedre hjul og regulebart håndtak :)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Back
Topp