Hva ville du valgt?

Tre muskuterer

Lykkelig!
Jeg har nettopp fått en gutt og tenker allerede på nr 3. Har brukt hele graviditeten på å tenke om vi skal ha 2 eller 3 unger og nå etter minsten er på plass vil det ikke falle med inn å ikke få 3. Men vi har ganske stor aldersforskjell på nr 1 og nr 2 og selv om det er behagelig så kunne jeg tenke meg at det ikke ble så alt for stor forskjell på nr 1 og nr 3. Men pga studiene mine så passer det ikke helt perfekt å få barn tett derfor blir alternativet:

1. Prøve på baby når denne gutten er 6 måneder og få aldersforskjell på 4.5 år fra nr 1 til nr 2 og mellom 14 - 20 mnd på nr 2 og nr 3.

2. Vente til jeg er ferdig utdannet og begynne prøving når jeg har fått jobb og få aldersforskjell på 4.5 år på nr 1 til nr 2 og 3 år i mellom nr 2 og nr 3.

Hva ville du valgt?

Jeg legger til at vi har plass, økonomi og alt annet på stell så det er ikke det som stopper om når vi skal begynne. Det er mer det å ha tid til barna og føle at det er riktig valg.

Trenger gjerne råd fra dere som har vært litt i samme situasjon.

trur eg ville gått for alternativ nr 2, men er ikkje sikker.  en veit jo ikkje kordan svangerskapet vil bli,men kan jo bli slitsomt med skule, to små og gå gravid.  nei, eg veit faktisk ikkje :P

vi får 6 år mellom 1 og 2, mest pga studiene.. jeg ville gjøre de ferdig før vi fikk fler.. før jeg ble gravid ville jeg at 2 og 3 skulle bli tette.. veldig tette...
nå er jeg klar på at nr 2 blir sistemann.. jeg har ikke overskudd til fler..

jeg tror ingen kan gi deg noe svar, du må føle på det selv..

Back
Topp