Hva ville du tenkt

Jaha? Hvordan har det seg? Har jo ikke hatt sex siden? Øhhh? X antall sykdomsrunder og menstruasjoner siden.

..... tror gynologen hadde blitt sprø viss jeg hadde klart å bli gravid før 6 uker uten insiminering:)

Hadde vel omtrent grått av glede, men samtidig bekymret meg litt i forhold til jobbsituasjonen min. Men en ny graviditet er veldig ønsket!

Haha sjææl.
Først hadde jeg nok ropt "hva faen" og såå tenkt : jeg må få meg jobb fort som fy.
Haha. Jepp. Og så hadde jeg frika helt ut. Blitt litt glad, men frika mest ut og kasta meg i jobbsøkinga :p

Hva skal jeg gjøre...?

Går på fosterskadelig medisin og akkurat begynt på behandling. Trenger tid til å bli meg igjen, men vet ikke om jeg hadde klart å ta abort

Hadde vel blitt religiøs, med tanke på at baby er to uker og sex - ja, hva er det?? :p

Last edited:
Hadde vært rart å finne det ut 22 uker ut i svangerskapet med spark i magen som bare det :O

Åh fa**! Hvordan vil sambo takle denne overraskelsen igjen???
Pluss at det skal ikke gå ant siden jeg har p-stav og ikke hatt mens på over 3 år :P

Hmm. Det er meg og jomfru Maria.. Jeg har spiral og det har vært null sengekos siden før vesla ble født.

Hadde blitt sjokkert ettersom jeg har hatt to runder med mensen siden sist vi hadde sex, og jeg går på pilla. Men hadde nok blitt glad ettersom jeg ønsker flere barn. Så litt bekymret ettersom det hadde blitt litt for tidlig i forhold til diverse planer ;)

Back
Topp