Hva ville du sagt....

Sillien

Gift med forumet
Hvis noen hadde komt bort til deg når du gikk med barnet ditt og gitt deg beskjed om at du gjør noe feil? bare lurer, finnes ingen riktige svar her!!!![:D]

Kommer helt ann på...

Ok[:)] hadde jeg sikkert sagt.

Kommet veldig an på hva de hadde kommentert

Hadde nok blitt litt paff ja.. Hverfall hvis det var noen ukjente, og jeg ikke var klar over at det var feil det jeg gjorde...

Også hadde jeg hatt dårlig samvittighet leeeenge etterpå :P For sånn er jeg [8|]

Kommer helt an på hva å måten det ble sakt på....MEN jeg er ikke redd for og svare igjen om jeg føler folk er frekke å sånn...men siden jeg er perfekt blir det aldri å skje[;)][:D][:D][:D][:D]

Det kommer helt an på hvordan jeg hadde blitt tilsnakket![;)]

Jeg dekker aldri til en vogn med teppe uten noen form for lufting. Det henger i tilfelle bare som en form for skygge, med god lufting.
Derfor hadde jeg kunne forsvart det.

Hadde takket for at de brydde seg om jeg ble tilsnakket på en hyggelig måte.
Hadde nok glefset tilbake om det var hissig tilsnakk i god BV stil![8D]

Jeg hadde tenkt "mind your own fucking business" og sagt "takk for opplysningen...."

jeg klarer ikke la vær å tenke at jeg hadde blitt sur:P jeg ville jo aldri f.eks latt ungen gå ut naken om vinteren, så alle ting jeg føler kan kommenteres på oppegående intelligente damer er jo småting, og da klarer jeg ikke la vær å tenke "pass på din egen unge"..... men no e jo eg litt følsom då [:D]

Sikkert bare stått der som et spørsmålstegn [8D]

hadde sagt at det har du INGENTING med[8|]

Spørs hva det gjaldt.

Om det var noe viktig/seriøst, og det ble sakt på en fin måte så hadde jeg takka for rådet.

Men om det var noe som :
" Du veit at usunn mat er livsfarlig, og McDonaldsmat til et så lite barn er helt undøvendig..." - type kommentar.
SÅ hadde jeg sakt noe som: Ooo.... buhu!

hva om du hadde hatt noe hengende foran vognen, MEN hadde åpnet sånn luftegreier på vognen og i tillegg hadde det hengende løst og noen hadde komt med en hysterisk tilnærming om at det var farlig og at ungen ikke fikk puste?

Jeg hadde sannsynligvis sett på dem som om de var luft og så sagt noe sånt som: "Kom vennen- nå går vi!" til barnet mitt.....

Noe i den duren ja[:)]

ORIGINAL: StinkiStini

Spørs hva det gjaldt.

Om det var noe viktig/seriøst, og det ble sakt på en fin måte så hadde jeg takka for rådet.

Men om det var noe som :
" Du veit at usunn mat er livsfarlig, og McDonaldsmat til et så lite barn er helt undøvendig..." - type kommentar.
SÅ hadde jeg sakt noe som: Ooo.... buhu!

ORIGINAL: trudepude_

Sikkert bare stått der som et spørsmålstegn [8D]

Kommer vel an på hva de hadde sagt...

ORIGINAL: Sillien

hva om du hadde hatt noe hengende foran vognen, MEN hadde åpnet sånn luftegreier på vognen og i tillegg hadde det hengende løst og noen hadde komt med en hysterisk tilnærming om at det var farlig og at ungen ikke fikk puste?

Jeg hadde ledd og svart: Jeg er tydeligvis mer oppegående og opplyst enn deg!
Om det gjaldt et helseteppe.

Hadde sikkert sagt Javel ? sett rart på personen å gått videre [8D]

Har noen gang gjort ting med jenta til ei venninne (med hennes tillatelse og ikke no farlig ) Bare for å se om Babyverden purkene er rundt [:D]

Men tror ikke det er for mange av dem her nede[8|]

Back
Topp