Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Om jeg hadde fått tre på engang hadde jeg sterilisert meg med en helvetes gang de var ute...
Tre gutter takk...LETT..
ORIGINAL: Cassiopeia
Vet ikke hava jeg ville hatt. Innbiller meg at gutter er travlest når de er små og jenter når de er i tenårene (selvfølgelig med store intividuelle forskjeller[;)])
Tror nok ikke jeg ville prøvd på en til, nei. Betyr ikke så mye for meg hvilket kjønn det er. (og hva om man får en til av samme kjønn, da? Er det barnet mindre ønsket?)
ORIGINAL: cathkal
Vet ikke hava jeg ville hatt. Innbiller meg at gutter er travlest når de er små og jenter når de er i tenårene (selvfølgelig med store intividuelle forskjeller[;)])
Tror nok ikke jeg ville prøvd på en til, nei. Betyr ikke så mye for meg hvilket kjønn det er. (og hva om man får en til av samme kjønn, da? Er det barnet mindre ønsket?)
nei men har bare hørt en del si til meg " du får prøve igjen så du kanskje får en jente" men jeg tenker skal jeg ha en til så skal barnet være ønsket og ikke komme til erden bare fordi jeg vil ha motsatt kjønn.
ORIGINAL: cathkal
nei men har bare hørt en del si til meg " du får prøve igjen så du kanskje får en jente" men jeg tenker skal jeg ha en til så skal barnet være ønsket og ikke komme til erden bare fordi jeg vil ha motsatt kjønn.
Hvis du har lyst på en til, vet du har tid og råd til det, og en gutt er like velkommen som en jente er det jo helt ok:)
ORIGINAL: BlodigVampyrReke
ehhhhm, jeg klarer ikke tenke noen annet enn gutter, siden jeg har gutt fra før av liksom[8D]