Hva ville du hatt???

cathkal

Gift med forumet
Tre tette jenter
Tre tette gutter

Å om du hadde fått tre av samme kjønn hadde du da prøvd på en til i håp om fått motastt kjønn?

Jeg bare lurer[;)]

Om jeg hadde fått tre på engang hadde jeg sterilisert meg med en helvetes gang de var ute...
Tre gutter takk...LETT..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Om jeg hadde fått tre på engang hadde jeg sterilisert meg med en helvetes gang de var ute...
Tre gutter takk...LETT..

signerer!!

Vet ikke hava jeg ville hatt. Innbiller meg at gutter er travlest når de er små og jenter når de er i tenårene (selvfølgelig med store intividuelle forskjeller[;)])

Tror nok ikke jeg ville prøvd på en til, nei. Betyr ikke så mye for meg hvilket kjønn det er. (og hva om man får en til av samme kjønn, da? Er det barnet mindre ønsket?)

ORIGINAL: Cassiopeia

Vet ikke hava jeg ville hatt. Innbiller meg at gutter er travlest når de er små og jenter når de er i tenårene (selvfølgelig med store intividuelle forskjeller[;)])

Tror nok ikke jeg ville prøvd på en til, nei. Betyr ikke så mye for meg hvilket kjønn det er. (og hva om man får en til av samme kjønn, da? Er det barnet mindre ønsket?)

nei men har bare hørt en del si til meg " du får prøve igjen så du kanskje får en jente" men jeg tenker skal jeg ha en til så skal barnet være ønsket og ikke komme til erden bare fordi jeg vil ha motsatt kjønn.

Tre tette jenter - siden jeg allerede har en [:)]

Og hvis jeg ville hatt en baby til om noen år, ville det selvfølgelig vært morsomt om det ble en gutt [:)]

ORIGINAL: cathkal

nei men har bare hørt en del si til meg " du får prøve igjen så du kanskje får en jente" men jeg tenker skal jeg ha en til så skal barnet være ønsket og ikke komme til erden bare fordi jeg vil ha motsatt kjønn.

Hvis du har lyst på en til, vet du har tid og råd til det, og en gutt er like velkommen som en jente er det jo helt ok:)

ORIGINAL: BlodigVampyrReke

ehhhhm, jeg klarer ikke tenke noen annet enn gutter, siden jeg har gutt fra før av liksom[8D]

ORIGINAL: cathkal

Hvis du har lyst på en til, vet du har tid og råd til det, og en gutt er like velkommen som en jente er det jo helt ok:)

skal nok ikke ha flere da jeg ikke har helse..men bare nyskjerrig jeg..[;)]

ORIGINAL: BlodigVampyrReke

ehhhhm, jeg klarer ikke tenke noen annet enn gutter, siden jeg har gutt fra før av liksom[8D]

Og, ja, jeg hadde prøvd en gang til i håp om motsatt kjønn [:)]

[;)]

Eg har 2 av kvart kjønn, og at skulle eg hatt 3 av samme kjønn, så ville eg nok ha ønska at det var 3 guttar.. Gutane var mykje roligare når dei var små, enn kva jentene er... [8|] 

hvilket kjønn barna hadde hatt hadde vært klinkende likgyldig, og derfor hadde jeg heller ikke prøvd en gang til for å få det motsatte...
men, om det hadde passet sånn, så kunne jeg nok finne på å prøve på nr 4 bare fordi jeg ville hatt enda et barn!!

Ville nok foretrukket 3 tette gutter gitt.... Tenke seg til 3 tenåringsjenter med det temperamentet jeg hadde på den alderen[&:]

3 gutter, men det er fordi jeg har 2 gutter så da føler jeg meg mer på trygg grunn.

Vi har 2 gutter som sagt, og kommer ikke til å prøve på jenta. Hadde vi gjort det, hadde hun nok blitt en gutt alikevel[;)]

Back
Topp